Farsdag

GRATTIS EDDIE PÅ FARSDAG - FRÅN DIN DOTTER SARA :) !
Min morgon började nämligen med att klockan ringde vid 10 och det var dags att stiga upp och laga frukost till pappa, eftersom det är farsdag idag. Tycker det känns som om det är farsdag lite nu och då, men det är väl bara en känsla ;) ?! Efter frukosten så satte jag mig i vardagsrummet med Samhällsboken och mitt anteckningsblock. Har prov i Samhälle på tisdag och jag blir så stressad om jag inte skulle bli klar med frågorna... hade redan påbörjat lite igår så jag gjorde klart alla - det var runt kanske 60 frågor... - så nu känns det bättre. Imorgon ska jag bara trycka in alla i huvudet men det brukar vara det enkla.... skönt! Väntar just nu på att Maria ska ringa och prata med mig, men hon verkar ha glömt bort sin gamla bästis.. :( Alla fall, sitter också och äter frysta köttbullar som lunch eftersom mitt jobb börjar vid 15, så jag måste sticka härifrån om typ 1 timme. Är ganska laddad idag, brukar annars bli lite seg när jag tänker på allt jobb... men jag älskar att prata med människor som jag inte känner så JA... JAG ÄLSKAR MITT JOBB! Bra betalt är det också - Åh längtar tills lönen kommer den 15:e!

Efter jobbet idag så kanske jag ska träffa Melanie en snabbis... vi har en del att snacka om så det är nog ett måste! Men jag skriver nog ikväll igen... kanske berättar att jag slagit mitt rekord i antal sålda produkter också... kan bli ganska enkelt eftersom mitt rekord är 2!!!!!! Lycka till mig själv :D


TJOLAHOPPSAN


Kommentarer
Postat av: Sofia (fio)

Gud vad härligt att ha ett så roligt jobb, låter toppen! :)
Btw, jag såg att du kommenterat på millstone.blogg.se för länge sen, men det är inte min blogg, haha :P

2007-11-12 @ 20:59:46
URL: http://millstone.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0