FREDAG

Thank God it's friday, ni vet inte hur mycket jag älskar fredagar! Det är som om en våg av härlighet sköljer över mig och allt känns så jävla perfekt. Dagens kväll skulle jag (kanske får man väl tillägga) ha tillbringat med Maria, men hon hade lite andra saker på G så vi bestämde för att ses nästa vecka... kanske inte behöver spana idol, eftersom att på fredag är jag lite bussy - ska träffa en gammal kompis :)

För stunden sitter jag och sjunger, eftersom att det är en av de saker som ALLTID gör mig glad. Blev lite insirerad också efter att man kollat 1 timmes idoler uppträda på kanal 4. Åh, va bra alla var ikväll - utom Andreas dock för jag tyckte att han borde ha åkt ut för länge länge sen. Amanda överraskade mig ikväll, BRA DÄR! Men bäst ikväll tycker jag nog att Marie var. Ingen i juryn trodde att rock var henns grej men sen visade det sig att hon rockade loss bättre än många andra ikväll! Tack Marie, du är en värdig vinnare och jag håller på dig starkt. Daniel - du var bra från början och du äger, men Marie har liksom kämpat sig upp på topp så hon är värdig att vinna. Men men, alla kan vi inte tycka lika, men jag vet att mamma och Stephanie håller med mig :D
OJOJ, nu börjar det igen - måste kila o kolla! BRB...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0