Influensan

image48
PRECIS som denna giraff känner sig har jag känt mig i två hela dagar nu (därav inget bloggande...). Jag har nämligen fått influensan... inte roligt inte! Jag känner mig jättesvag efter alla besök på toaletten (spy-time) och det känns som om jag krympt. Mat i all form äcklar mig just nu och allt jag ätit under dess två dagar har varit i princip 2 clementiner. Värsta dieten ;) Det enda positiva med det hela är väl att jag tappat några kilon...
Men igår var allt bara skit. Jag sov riktigt riktigt dåligt, jag hade nästan 40 graders feber, jag spydde ett 10tal gånger och jag yrade som bara den. Mamma sa att jag hade snackat om kanter på min kropp och om SO-provet klassen gjorde idag, och om Stephanie. Jag kommer inte ens ihåg det här... wired! Alla fall, som tur är mår jag mycket bättre idag och dagen har varit så slapp som den bara kan vara. Jag har kollat på One Tree Hill, A Walk To Remeber, Ronja Rövardotter (jag vet... jag kan bli lite barnslig ibland :P) och Pirates 1. Btw, pappa var hemma med mig idag för han mådde tydligen inte heller så bra... det är tydligen något som går laget runt...

Vid 2-tiden ringde Stephanie och berättade en massa nyheter och skvaller som hänt under dagen. Tydligen hade hon sprungit in i Norrland!!! BRA DÄR STEPHANIE  :P Sen berättade hon att Maxime har slutat i vår klass.... mindre roligt... men hon tröttnade på skolan och bestämde sig för att jobba istället... egentligen skulle jag också vilja jobba nu, finnns så himla många roliga jobb nu för tiden. Något dåligt är också att jag inte kan gå till skolan imorgon, det får jag inte p.g.a att jag mått så dåligt så jag behöver 1 dags recovering :P ganska skönt egentligen! Men då får jag heller inte jobba - vilket jag verkligen skulle behöva - PENGARNA ALLTSÅ!
Aja, nu ska jag gå ut till vardagsrummet, mamma ska lära mig sticka haha. Good Luck Sara!
Stephanie och Melanie - jag saknar er... det är fett trist hemma utan er!
BYEBYE LINGONPAJ (för jag älskar <3 lingon - tror faktiskt ska jag se om vi har några hemma....) <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Krya på dej gumman :) hoppas du kommer imorgon! puss

2007-11-14 @ 15:03:10
URL: http://saandrajohansson.blogg.se
Postat av: Jessica

Stackars Sara! :( Du får banne mig bli frisk till nästa vecka så vi kan träffas :)
KRYA PÅ DIG

2007-11-15 @ 09:21:42
Postat av: Maria

poor little baby. Krya på dig!

2007-11-15 @ 22:59:32
URL: http://maria91.webblogg.se
Postat av: Melanie

Saknade dig med!

2007-11-19 @ 16:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0