längtar efter sommar

Jag vet inte vad som flugit i mig (säger vi...) men jag längtar så himla mycket till sommaren 2008. Kanske för att det händer en massa roliga saker och så men jag älskar att gå sommrigt klädd på en beach någon stans... Nu i sommar ska jag jag nog resa (Stephanie?) och sen kanske jag ska vara lite på landet. Ska fråga om min äldsta bästis vill hänga med, för vi har alltid så roligt. Maria, vill du hänga med? :) I somras var jag med henne och hennes familj till finland och OJ så mycket roligt vi hade. Ni kan ju läsa mitt inlägg om Finland så får ni se :D saknar umgänget med dig... det är så tomt!
Alla fall, nu måste jag skynda mig för min buss går om 10 minuter - ska med Stephanie på vår dans! MORS!

image43
Sara och Maria i Finland 2007
<3

Kommentarer
Postat av: Maria

för det första så Yes jag är på precis som alla andra sommar, en sommar utan nätter i ändlösa skratt i Lillkåken, dopp i lammsjön och andra mysiga saker är ingen sommar för mig..
för det andra följde du med oss i år.. inte förra året :P
för det tredje så är du välkommen tillbaka när du vill :)
för det fjärde saknar jag oss jättejättemycket jag med..
och för det femte så var det en sjukt fin bild på två blonda tvillingsjälar som varit bästisar i snart 11 år!!!

JAG ÄLSKAR DIG

2007-11-08 @ 17:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0