Money makes me happy

Jag vet att det finns något som säger att man inte kan köpa sig lycklig. Men just nu tvivlar jag på det. Fick min lön igår, i eftermiddags ringde det en tjej som ville köpa min mobil (min annons på www.blocket.se fungerade visst :D) så där tjänar jag 500 :-, sen får jag min månadspeng den 1:a, barnbidraget kommer snart min andra lön för utdelning av tidningar kommer in på mitt konto så jag känner mig ganska rik för tillfället ;) jag blir liksom gladare när jag vet att jag har pengar att göra vad jag vill med. WEEI :)
Klockan är nu 16.00 och om 40 minuter ska jag upp till t-banan för att sälja min gamla mobil, sen ska jag hem och äta med familjen innan det är dags för en sen utekväll med Stephanie. Vi ska till vårt stamställe - Tully's och ta en efterlängtat fika. Det har varit ganska mycket i skolan nu så vi har inte hunnit med varken våra mysiga fikastunder eller våra gamla promenader som vi ALLTID gjorde i 9an, nästan varje dag. Saknar det faktiskt lite... men ikväll får vif fräscha upp våra minnen.

Imorgon är det söndag och för mig innebär det vila, jobb, umgänge och lite plugg. Har en kärleksnovell som ska in på måndag så jag måste verkligen lägga på ett kål :P men för mig är det inte så svårt att skriva om kärlek...
Btw, på måndag har vi sovmorgon till 12.00 och det är inte lite skönt... då kan jag också hinna skriva lite...

PUSS


Kommentarer
Postat av: sandra

AAAAAAAAH ska den in på måndag? :| shiiit har inte gjort nåt

2007-11-24 @ 17:16:24
URL: http://saandrajohansson.blogg.se
Postat av: sara

haha jaa jag vet :P dags att börja nu kanske! both of us!

2007-11-24 @ 17:20:16
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: Maria

haha jag har också en novell att göra till på måndag och jag ligger lika illa till som dig ;)

2007-11-24 @ 18:49:44
URL: http://maria91.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0