Så jävla glad

Kan knappt fatta att det är sant, igår så fick jag jobbet som jag har varit provanställd på ett tag nu. Åh, vad glad jag är - det är precis vad jag behöver... en extra inkomst :) eftersom att jag samlar ihop pengar till en resa med Stephanie så behövs alla pengar som jag kan få/tjäna in. måste bara övertala mamma och pappa men än så länge så ser det ganska ljust ut... har samlat en massa argument tillsammans med Stephanie så det ska nog gå vägen - måste övertala de ganska snart eftersom jag blivit tvingad att prata med de INNAN nästa vecka, bokning BÖR ske innan jul liksom!
Sitter just nu i skolan och har håltimme... ganska kul eftersom det är "första gången" men stackars er på spanskan som måste ha det varenda vecka - kan bli liiite tjatigt kanske...
Efter skolan blir det hem och slänga i sig lite mat innan det bär av till dansen. Det är lite sorgligt eftersom det är näst sista gången så nu ska vi kämpa hahaha - NOT :P
 
Men nu ska vi dra till matsalen för att käka något som antagligen är päck... men jag skriver nog ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0