SKÖNA lördag

Jag vaknade för engångs skull av mig själv imorse av att jag hörde mamma och pappa prata ute i köket. De satt nämligen och löste Melodikrysset (haha jag vet... det är lite töntigt men jag <3 de ändå....). Jag pallrade mig upp och ut i köket för att se vad som fanns att slänga ihop till en frukost. Det blev 2 mackor och lite nyponsoppa. Till det tog jag ett glad C-vitamin för nu när vintern kommer får man inte i sig så mycket vitaminer och just C-vitaminer är sjukt bra möt förkylningar! Idag ska jag nog ta det lite lugnt... om en liten stund (när jag gjort mig i ordning och mamma är klar med sitt fotbad) så ska vi gå och köpa lite godis och kolla på film - Linas Kvällsbok för att vara exakt. Haha det är min för tillfället älsklingsfilm. Charmig som bara den! Kanske slår en pling till Maria som alltid tjatar om att hon vill ha filmmys med mig :P hoppas du svarar nu! Senare idag ska jag ta och plugga lite, har Samhällsprov på tisdag och det känns som om jag inte ens börjat. Jag har typ gjort 6 frågor av kanske 60... så det är dags att ta itu med det. Stephanie håller på och jobbar ute i Gömmarn men när hon kommer hem så kanske vi ska hitta på något... haha kanske plugga ihop. Jippi - kul! NOT!!!! Usch, ibland förstör ju allt plugg helgerna för en..... it sucks!

Igår skulle jag ha haft filmkväll med en gammal kompis från Örby, men vi båda hade skrivit in fel nummer så ingen av oss kunde ringa... men vi ska ses nästa fredag istället...
Så igår blev det idolkväll med Stephanie istället. När hon kom satte vi oss och snackade en massa om Bror och Norrland (inga kommentarer här.... :P), våra små planer sommaren 2008 och en massa annat strunt..... Sen började det dra sig ihop till idol så innan dess kilade vi upp till ICA och köpte varsin choklad för 4 :-. Gud så billigt alltså!!! ICA äger! Igår var det Christoffers tur att lämna idol, lite synd tyckte både jag och Stephanie men vi röstade ju inte heller så vi får skylla oss själva..... egentligen var inte någon av idolerna särskilt bra igår. Men men, temat DISCO kanske inte passade de.

Nu ska jag ta och borsta tänderna och klä på mig för det har jag inte gjort än. Haha jag är allt en liten latmask på helgerna...
Btw, fick faktiskt några ganska OKEJ bilder på mig (och en är på mig och Alma - en söt hund i släkten) av Sanna som jag lägger in här i bloggen.... jag tror de är tagna sommaren 2006 - jag ser faktiskt riktigt brun ut på en av de :D

  
Låten som påminner om sommaren 2006 då allt var all messed up, men mina vänner ställde upp så pass mycket att jag klarade mig igenom det hela. Tack Sanna för att jag fick njuta under en veckas båtsemester med dig och din familj. Det förgyllde min sommar, ska du veta <3


JASON MRAZ   -   I'M YOURS

Kommentarer
Postat av: Maria

hmm inget samtal, annars hade jag itne bangat.. ringer dig ikväll så får du höra the secrets som jag lovat att berätta för dig. PUSS!

2007-11-10 @ 16:16:03
Postat av: Sara

hmm inget samtal från dig heller... tror vi är kvitt nu! Men ring imorgon.... I need to know

2007-11-10 @ 23:29:08
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: plupp

det där är väl inte den riktiga videon hoppas jag? :D i så fall har de inte ansträngt sig mycket! :P

2007-11-13 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0