Speechless

DET ÄR PRECIS VAD JAG ÄR! HUR FAN KAN SVENSKA FOLKET VARA SÅ IDIOTISKA OCH GLÖMMA BORT ATT RÖSTA PÅ DANIEL SÅ ATT HAN FICK LÄMNA IDOL? HAN ÄR JU FÖR FAN EN AV DE BÄSTA (eller var...) OCH SÅ ÅKER HAN UT! HUR FAN TÄNKER NI SOM INTE RÖSTADE... SKA DEN DÄR ANDREAS VINNA ELLER? HAN ÄR JU INTE ENS VÄRD ATT VARA KVAR... OCH NÄR DET STOD MELLAN AMANDA OCH DANIEL SÅ VAR HELA MIN FAMILJ BOMBSÄKER PÅ ATT AMANDA SKULLE ÅKA, MEN SÅ VAR DET TYDLIGEN INTE! JAG BLEV BARA SÅ HÄPEN ATT JAG BARA SATT OCH GAPADE! STÖRSTA BESVIKELSEN I IDOL! BRA GJORT SVENSKA FOLKET! NU MÅSTE FAN MARIE VINNE FÖR OM HON INTE GÖR DET DÅ...........
Nu ska jag trösta mig med lite One Tree Hill för det gör mig alltid glad (som att sjunga :D) Alltså okej, jag kanske överdriver med det där med idol men jag tar det seriöst och Daniel var en av mina favoriter! Jag röstade i alla fall på honom och Marie så mitt fel är det då inte!!! ;)

Aja, imorgon blir det säkert en heldag med Stephanie för på kvällen har vi bokat in en fika på Tully's på Götbacken, mysmys! Ha det gött och god natt Sverige!

Kommentarer
Postat av: ledsen

jag håller med dig Sara - fullt ut!

2007-11-23 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0