28 Oktober

Dagen har varit ganska lång, men på ett bra sätt :D jag har nördat en HEL DEL framför datan. Haha vissa dagar får man offra till sånt! På datan har jag laddat ner en massa nya One Tree Hill avsnitt av säsong 4, som kommer på DVD den 21 november - ASNICE! Då ska jag stå och vänta utanför Åhléns och sen köpa den på en gång. Haha skämta - inte :P Jag kan ju berätta att säsong 4 är jättespännande, kanske låter wired men det var fett spännande i avsnitt 5!

Har också skrivit klart min låt som jag hoppas att Maria vill vara med och sjunga i. Den blev väldigt bra, om jag får säga det själv och jag ser fram emot att göra någonting av den. Frågan är bara HUR? Jag är inte direkt en tjej med såndana kontakter att jag kan producera något av något som jag gjort, så om ni guys har några förslag snälla skriv ner de här. Jag behöver all hjälp jag kan få. Jag har inte heller kommit på något namn på den men jag får väl kanske lite hjälp av Maria, eller av er? Btw, ska träffa henne nu på lovet (kanske till och med imorgon...) så då får jag väl se vad hon tycker. Låtens längd ligger på 2.56 vilket är ganska perfekt... tror jag ;) Anyway, här får ni ett litet smakprov ur en vers:

I was lying there alone
Waited for a call to reach my phone
Music in the room
Outside my window I spot the moon
I never lied to you
You have to see, that's the truth
I'm feeling so left out
Come back to me...

När klockan började bli runt 16.10 så ringde det på dörren och där stod Inger (min faster) som skulle komma över på middag ikväll. Mamma har lagat mat hela dagen och det var det verkligen värt för Gud så gott det var. Vi blev bjudna på lövbiffsstrimlor i någon god sås med champinjoner och pressad potatis och grönsaker till. Desert blev det ju också såklart och den bestod av mammas favorit - äppelkaka med vaniljsås. MUMS! Trevlig kväll... snackade lite med Stephanie och Charlie innan jag satte mig här vid datan igen haha. Så nu ska jag se på nästa avsnitt som jag just laddade ner men ni får ha det så bra. Glöm inte att skriva ngt litet tips om du vet hur du kunde hjälpa mig med det jag skrev om innan! PUSS PUSS



P.S
Skönaste kommenteraren denna vecka: "Ju större rumpa ju mer att pumpa" HAHA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0