Fika med Ulrika

Haha jaa det rimmar ju till och med! Komiskt! I alla fall, efter skolan och efter extrajobbet (promenad med Backus och Stephanie)  idag så drog jag in till Medborgarplatsen där jag skulle träffa Ullis. Det tog ett tag innan hon kom och det blev en rolig start eftersom hon ringde mig när jag såg henne men hon såg inte mig så jag skrattade åt henne i luren men men... det var roligt i den stunden....
Vi vandrade pratandes till skrapan för att checka in EspressoHouse men det var liite för dyrt för oss (denna dag ;) ) så vi gick vidare och in på en liten tvärgata (minns tyvärr inte vad den heter) och in på ett urgulligt litet café. STRING heter fiket och det kan jag verkligen rekomendera. Ullis sa att man till och med kan köpa möblerna och inredningen där inne om man frågar och så... COOLT! Men men, väl där så fick vi båda beslutsångest, som vanligt, men bestämde oss tillslut för att ta ett litet bakvaerk var. För min del blev det en blåbärsmuffins och för Ullis något i samma stil fast blåbärspaj då med vaniljsås. Det såg mycket godare ut än mitt, men men vad ska man göra :P Vi satte oss ner lite längre in på caféet i en soffa och jag i en fåtölj (asskön måste jag bara tillägga). Det märktes att jag och Ullis inte träffats på typ jättelänge för vi hade jättemycket att snacka om. Killar, skola, fritid, skvaller och en massa annat! Åh, vad det var härligt att träffa henne! Var typ 1 år sen sist! Men lite innan 18.00 så gav vi upp och jag följde henne hem... hade till och med glömt bort vart hon bodde... :S vi sa hejdå och lovade varandra att det inte skulle ta såhär lång tid innan nästa träff! På vägen fick jag en lite udda kommentar men den tar vi en annan gång... ;)

Ikväll blir det nog tv-tittande och lite work-out! Tjockade mig ju lite på fiket där idag så det måste tränas bort ;) Men nu är det time for food!! See you later - kisses <3

image27




ULRIKA JACOBSSON <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad fick du för nån udda kommentar, haha vill veta ju :D
;)

2007-10-03 @ 20:01:38
URL: http://saandrajohansson.blogg.se
Postat av: sara

du kan få veta imorgon i skolan :P hahaaa!

2007-10-03 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0