Helgen

Idag är det måndag och jag har inte hunnit skriva sen i fredags... herregud haha! Nej, så beroende är jag inte :P men men kan ju dra helgen lite i korthet:
Fredag
Studiedag var vad vi hade idag och det var riktigt skönt... har haft ganska mycket i skolan nu senaste veckan så det passade perfekt med en studiedag! Dagen blev ganska slapp tills jag skulle in till stan för att möta Lisa (en av mina gamla barndomskompisar) för att ta en fika. Det står lite mer om det i inlägget innan detta. Sorry Lisa, men orkar inte skriva igen :P På kvällen sen drog jag och mamma till landet, för pappa var redan där. Och kvällen blev också hyfsat lugn. Tog en snabb promenad runt grötlunken (maria, du vet vad jag snackar om, ni andra - don't ask!) som avslutades med att känna på vattnet i en liten sjö som ligger nära vårt hus. Jäklar så kallt det var i vattnet, jaa kunde knappt minnas att jag badat som en tok där i somras! Men men, gick och la mig vid typ 11 men somnade inte förrän 12... lyssnade nämligen på musik.
Lördag
Åkte hem från landet på efter lunch sådär och idag hände något riktigt spännande HAHA! Jag övningskörde vår bil för första gången! Shit, det som ser så lätt ut - men det kan jag säga nu på en gång... ta det inte för givet att det ska vara enkelt. Mamma började gråta av skratt när bilen för typ 10:e gången fick motorstopp eller vad det nu heter när jag skulle komma iväg. Men när jag väl kommit iväg och klarat av alla kopplingar som ska upp och gasar som ska tryckas ner så gick det bra, riktigt bra om jag ska vara ärlig! Första inbromsningen blev mer som en tvärbroms och som tur var hade vi bälten på oss! GUD så roligt det var - och i vår ska jag och mamma (för jag ska övningsköra med henne) gå en sån där kurs för nybörjare och sen är det bara att gasa!!!! Hihii!
När vi kom hem packade jag först upp och sen ringde jag till Stephanie - fest senare på kvällen hos Victor! Riktigt lyckat faktiskt men tänker inte gå in på mer detaljer ;) kom hem sent men tydligen lagom sent för att inte bli arg som förälder haha! SOVA!!!!!!
Söndag
Igår alltså tog jag det lugnt, var lite trött efter festen. Jag duschade och lite sånt... alltså shit jag minns typ inte vad jag gjorde igår! Detta är ju förfärligt :P jag är liksom mitt i tonåren då minnet är som bäst, och kan inte komma på vad jag gjorde för 24 timmar sedan.... OJOJ!
Men men det kan inte ha varit ngt superkul som hände eftersom det hade jag i alla fall kommit ihåg - det är ett som är säkert!

Jaha, och nu sitter jag här alldeles ensam hemma, med en sallad framför mig och lyssnar på en ny favvolåt för tillfället! Låten heter Hey there Delilah och den är bara så himla skön... ger mig i.o.f.s lite obehagliga vibbar från en sak i mitt förflutna men men - de är det bara att skaka av sig! Nu ska jag ta och sätta på en film (förlåt men det kan låta som om jag kollar film hela tiden - men det är FEL ;) ) fast först måste jag messa lite kompisar OM det är Prison Break snart (för de orkar inte kolla.....) och sen ska jag beställa biljetter till en sak... men jag säger inte vad :P Det får ni veta lite längre fram.... i slutet av oktober rättare sagt! Hejdå!



P.S
Såg just att för er som vill veta så börjar Prison Break igen den 22 oktober klockan 22.00 på 3an!
Här är länken till Delilah låten -> http://www.youtube.com/watch?v=EbJtYqBYCV8     MORS!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Det va ju den låten ja snackade om förut :P Love it <3 Du skulle fått den till din iPod typ förrförra gången du uppdaterade din iPod hos mig egentligen :)

2007-10-01 @ 23:02:43
Postat av: Anonym

Det va ju den låten ja snackade om förut :P Love it <3 Du skulle fått den till din iPod typ förrförra gången du uppdaterade din iPod hos mig egentligen :)

2007-10-01 @ 23:03:32
Postat av: sara

jahaa :) ja juste... hade glömt!

2007-10-02 @ 17:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0