Hos over Bros?

Jag vet att jag inte har uppdaterat på typ 1 vecka känns det som (och det är det ju nästan också :S) men det har varit lite annat som hänt och så så jag har inte direkt hunnit. Sorry Maria för att jag inte uppdaterat :P men nu ska jag berätta lite saker som hänt och så...
För det första måste jag säga att jag hade 2 prov i veckan och båda gick riktigt bra. Fick tillbaka det ena igår och där hade jag fått 34/38 och det kallar jag bra! Näthandelsprovet får vi vänta på tills veckan 45! För nästa vecka - LOV! Gud så skönt det kommer bli alltså. Jag ska göra så himla mycket härluga grejer har jag bestämt mig för. Det blir jäkligt mycket umgänge med både nya och gamla kompisar, många sena kvällar, sovmorgnar, hemma mys och även lite dator varje dag ska jag väl hinna med! För nu på lovet lovar jag att jag ska uppdatera!

Idag var det en ganska skön dag eftersom jag hade sovmorgon och alla lektioner var rätt slappa. Vi slutade med Samhälle och efter det så drog vi hem, jag var faktiskt riktigt trött efter veckan som varit. Annat som hänt i veckan är bl a dans, plugg, fika, tv, födelsedagar, Prison Break :) och lite annat smått&gott!

Tobias undrade om jag skulle hänga med på fest ikväll men alltså jag orkade verkligen inte så jag stannade hemma ikväll. Kollade idol och det var ledsamt. Jag tycker verkligen inte om Sam, och inte ett dugg bättre blev det efter att Kim idag berättade att han har gjort om sin teknik att sjunga bara för i år. Förra året när han var med så sjöng han helt annorlunda och riktigt bra! Åh, han borde ha åkt ut ikväll - Nothing Else Matter passade verkligen inte en kille som Sam! Ut med Sam! Förut var det Knut som jag ville skulle ut, och nu är det Sam haha...
Daniel och Marie var så jävla självklara så det bara small om det! Om inte någon av de vinner så..... vet jag inte vad jag gör. Så resultat:
:D - Daniel och Marie
:( - Sam
:) - Christoffer - har inte gillat honom så mycket förut men ikväll var han dunderbra

Under resten av denna kväll ska jag nog kolla mina mail, chatta lite till medan jag väntar på att Charlie ska ringa... SEN blir det dags för film innan jag ska sova... men ni får ha det bra så hörs vi snart - JAG LOVAR ATT DET BLIR SNART DENNA GÅNG ;) Puss

P.S
Tack Stephanie och Kim för engelskan - vi kommer knäcka alla andra med våran broschyr! YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0