Idol 2007

image28image29
Daniel Karlsson och Marie Picasso - IDOL 2007


NU är det paus i Idol och alla deltagare har sjungit. Personligen så tycker jag bara att mina favoriter (som är med på bilderna här ovan) Daniel och Marie var de ända som rockade! Fast ikväll var det nog Daniel som var den grymmaste! Shit, den killen kan ju fan inte göra fel alltså. Han sjöng låten You're the voice med John Farnham -> http://www.youtube.com/watch?v=99P7TTvpO1g och det var så bra att jag blev helt tårögd. Vissa av er kanske suckar och tänker "...men snälla Sara, det är bara en dokåsåpa! Men om ni hörde honom kommer ni förstå! Jag är liksom inte heller direkt den enda som diggar Daniel. Typ hela min släkt (d.v.s till största delen pappa och jag) tycker att han är bäst med stort B! Sen kommer vi till Marie, som i början verkade ha väldigt dålig självkänsla. Och det kan jag förstå. Hon var rädd att folk skulle dömma henne efter vad hon tidigare presterat i TV, d.v.s när hon var med i BigBrother 2002. Som en väldigt bra ursäkt (tycker jag) hade hon "Hur länge ska jag behöva straffas för att jag ställde upp i BigBrother bara för att få ha lite skoj?" Bra sagt Marie, och de som inte kan tycka om henne för vad hon är idag, och inte bara dömma henne för att hon varit med i ett patetiskt programm i kanal 5, de kan dra någonstans tycker jag för Marie har verkligen talang! Eller är det någon som inte håller med?

Idag var det en ganska hektiskt dag för övrigt. Lite stressig och mycket att göra + att vi gick till 16.00. Men som tur är, är våran lärare Christer ganska snäll och lätt att övertyga (OBS - i vissa situationer) så han bestämde att vi kommer få sluta 15.40 på fredagar istället, för han vill liksom inte heller vara kvar på en fredag i skolan till mer än 16.00!!! Det förstår man ju liksom! Efter skolan idag, blev jag och Stephanie lika knasiga och lite vilda av oss (HAHA tror att det berodde på att det är fredag och att vi äntligen fick sluta) så det tog vi ut på människorna runt omkring oss. De fick höra kommentarer om att deras hundar var fula och lite mjauande bjöd vi på också. Skrattandes från skolan tog vi oss dock till Slussen för att gå på Tully's där vi typ är stammisar! God, ni ska pröva deras milkshakes! Idag blev det choklad för Stephanie och irishcream för mig. MUMS :)
Jaja, men imorgon blir det lite annat som händer. På dagen eller ja, förmiddagen vet jag inte riktigt vad som ska hittas på. Kanske raggar med någon pingla till stan för att shoppa lite eller något i den stilen. Men på kvällen blir det i alla fall att åka till Broddgränd 2 för återträff med "gamla gänget". Malin har fyllt år och ska ha en liten middag - intressant att träffa alla igen.... lite blandade känslor över det! Anyway...
Nu ska jag ta och fixa lite saker innan Idol börjar igen (och till er som inte tittat från början - ni har missat något stort ;) HAHA). Jaja, badrummet kallar för en ansiktsmask och insmörjning med bodylotion - ÅH den luktar så gott. har Cacharels AMOR AMOR som både parfym och bodylotion och den luktar ja - WONDERFUL!!! Nog om det... TJINGELING SÅ LÄNGE!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja vilket liv med så mkt plugg :O! Juste du skulle ju berätta ;) får ta det på pa lr på måndag! Pussaar

2007-10-06 @ 00:12:01
URL: http://saandrajohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

Idol äger ! (; haha.

2007-10-06 @ 10:31:45
Postat av: Anonym

Idol äger ! (; haha.

2007-10-06 @ 10:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0