SEN kväll med Luuk

Haha nää inte med honom men med Stephanie :P Gårdagen började underbart då jag sov tills jag vaknade (älskar att göra så!) och sen gick jag upp för att äta frukost. Efter det fick jag dock lite ångest över att jag inte ens typ börjat med min svenska text som jag ska redovisa på måndag (imorgon) så jag satte på datan och började göra some research! Hittade typ inget tills pappa kom med förslaget att jag kunde skriva om organdonationer. Så det fick det bli. TACK PAPPA!
Klockan 16.00 var det dags att åka iväg med bussen till Örby för vi skulle (jag och min familj) på släktmiddag hos mammas farbror och faster. Väl där hälsade vi på alla, Sannas familj var där också (Sanna är min syssling men räknas som min syster för vi är så j*vla lika). Mat, prat och skratt bjöds hemma hos gamlingarna tills klockan blev typ 22.30 och jag ville åka hem, av anledning att jag skulle träffa Stephanie. Vi åkte buss 165 till Liljeholmen där mamma och pappa drog hem medan jag väntade på att hon skulle komma. Vi var inte direkt fulla med idéer om vad man kunde göra så vi drog till Slussen och hängde lite vid Medis. Var ganska kul men kallt så in i *******! När det blev trist så åkte vi till stan (i hopp om mera folk) men där var det fett öde så vi åkte bara någonstans, tror vi åkte till rådmansgatan innan vi bestämde oss för att dra hem. Klockan var väl typ 1.15 typ just då och t-banan slutar typ gå då s vi var tvungna att dra hem. Väl hemma satt mina päron uppe (förvånansvärt, för de brukar gå och lägga sig). Jag sa godnatt till de och la mig i sängen och kikade på One Tree Hill tills jag somnade. Klockan var då 2.13 då jag slog igen mina ögon och somnade!

Godmorgon får man väl säga idag då :) steg upp vid typ 11 och åt frukost som vanligt. Sen sa mamma att det var dags att dammsuga hela lägenheten (varav min andel består av mitt rum + mitt badrum) så det var bara att ta tag i den brummande lilla maskinen och sätta igång. Blev väl klar för någon timme sen - PHU!! Usch jag hatar verkligen städning! Nu sitter jag vid datan och har precis skrivit klart min argumenterande text till svenskan imorgon! Blev till och med nöjd :) så nu får vi hoppas att läraren också tycker om den! Fick sms at Stephanie som ville dra till stan och checka den nya affären FEETFIRST vid T-Centralen så det ska jag göra typ nu. Ska bara slänga i mig en macka först så ska jag dra sen. Hoppas eran söndag blir lika trevlig som min ;) ^^
Hejhopp så länge <3

Kommentarer
Postat av: jonas

OJOJOJ

2007-10-15 @ 15:39:38
Postat av: sandra

Örby är ju typ jättenära mig :D

2007-10-15 @ 19:22:34
URL: http://saandrajohansson.blogg.se
Postat av: sara

jaga, men vart bor du då? :P

2007-10-15 @ 20:37:06
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: Sandra

Hagsätra :D kan gå dit från mig :)

2007-10-16 @ 16:27:41
URL: http://saandrajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0