SSD och dyra boxar

Då undrar du säkert vad SSD står för, och det ska jag tala om för dig! Alltså egentligen så finns det ingen liksom riktig förklaring utan idag står det för Sjukt Skön Dag för det är exakt vad denna dag har varit. Vi började med en sovmorgon till 9.30 då vi samlades i vårt hemklassrum för att få lite info m.m. Då berättade Ola (min handledare) att dagens lektioner var inställda efter lunch på grund av något (vet ej vad för jag messade med Maria så jag lyssnade inte :P) och att vi skulle få sluta efter lunchen som var vid 12. Men det ännu mer braiga var att fram tills dess så skulle vi se på en teaterföreställning i aulan av gruppen UngUtanPung. Inget nytt för mig för vi som gick i Västerga innan har redan fått besök av de. De är faktiskt jätteroliga så det blev bara roligt att ta sig till aulan för att kolla på deras pjäs. Den var lite mer annorlunda än den vi sett, innan. Det slutade med att alla 5 var nakna på scenen... äh, det går inte att förklara men om du sett de så vet du vad jag snackar om!

Efter att vi slutat drog jag till stan med Stephanie för att kolla lite efter boxar. Tro det eller ej, men både hon och jag älskar att köpa boxar och sen sitta och kolla på de hemma. Jag hade dock inte med mig några pengar, men det hade Stephanie - så efter att ha gått runt på bl a Åhlens City, MEGA STORE och NK så bestämde sig Stephanie för att köpa 2:a säsongen av Greys Anathomy part one på Åhlens i Gallerian. Den kostade bara 199:- vilket jag tyckte var väldigt billigt! Måste bara tillägga en grej! Jag fattar inte hur NK tänker ibland. Medan Stephanie kollade efter sina boxar kollade jag runt efter mitt lilla One Tree Hill. Jag har ju redan första, andra ochntredje säsongen men det kan ju vara kul att liksom se vad de kostar idag. Så jag gick runt och jämförde priser och det mesta det kom upp i var 699 :- för säsong 3 på MEGA STORE! Det tycker liksom jag är dyrt. Och lite senare ville Stephanie till NK och där slängde jag för skojs skull en blick på prislappen på samma säsong (3:an) som på MEGA STORE men höll efter det på att falla baklänges! Hur kan de vara så osmarta och tro att någon skulle köpa deras box för typ 300 :- mer än på andra ställen. Vet du va de hade tagit för pris på boxen? Joo, inte mindre än 949 :-!! Men snälla det är ju sjukt. Okej, NK är ett finare ställe att köpa produkter ifrån, men någon måtta får det väl ändå vara... eller hur?

Har precis ätit nudlar till lunch (för vi skippade lunchen i skolan - kanske lite dumt för det var ju ändå tacos...) och klockan 17.10 är det dags att ta bussen till liljeholmen för att där byta till tvärbanan som tar mig till Luma där vi dansar (jag och Stephanie). Hoppas att vi fortsätter på vår dans, för den är jätterolig! Vi dansar till låten Boardmeeting med Timbaland som är en remix med en annan låt som heter Come Back som jag för tillfället glömt bort vilka som sjunger! Men det kanske inte är så viktigt!
Shit också, har ju glömt att ringa Jessica - det skulle jag gjort när jag slutade! Fan... måste kila och göra det nu!! oopsie, men vi hörs gott folk!!! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Tack sötnos!
Hur går det för dig nu?

2007-10-05 @ 18:57:16
URL: http://afrodajte.blogg.se
Postat av: Sara

jaa du.. allt rullar på som bara den :) det är lite tomt utan dig i klassen - du gjorde allt lite gladare ;)

2007-10-05 @ 21:05:40
Postat av: Afrodite

Jasså? Jag som trodde att ni inte ens tyckte om mig!

2007-10-05 @ 22:20:00
URL: http://afrodajte.blogg.se
Postat av: Sara

men hur kunde du tro det?? :O

2007-10-05 @ 22:41:18
URL: http://martinsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0