trött med stort T

Jaa, det är exakt vad jag är just nu! Herregud, orkade typ inte ens gå upp ur sängen i morse. Hade i.o.f.s sovmorgon men jag blev typ bara ännu tröttare av det :S Jag segade mig i alla fall upp och åt frukost tillsammans med mamma som redan var uppe. Vi pratade lite och mamma sa att de sa på radion att den där 16-åriga killen som blivit misshandlad på Kungsholmen hade dött inatt på grund av sina allvarliga skallskador! Alltså det är ju helt sjukt. Hur fan tänker man om man misshandlar någon till döds liksom? Det stod också i DN att misshandlarna hade sparkat och typ hoppat på hans huvud. SJUKT! Förstår inte varför alla fester alltid måste spåra p.g.a bråk osv?! Kan någon förklara det för mig?
Aja, back to subject! Nu sitter jag färdig framför datan och har precis packat klart skolväskan eftersom vi har gympa idag - fast det är inte så hemskt för idag skulle vi göra stationer och det är helt okej! Annars blir denna dag inte direkt toppen - men ska försöka göra det någorlunda roligt i alla fall. Lilla Sara pluggade nämligen ingenting i helgen så imorgon när provet kommer har hon tryckt in allt dagen innan (idag). Förstår ni min situation. vi ska ha prov imorgon i Försäljning&Service och jag måste göra typ allt idag! Men men, på de andra proven vi har haft så har det blivit lika dant och ändå blir det ett MVG i slutet ;) nää, jag ska inte skryta men vissa lär sig snabbare än andra.
Slutar idag klockan 16.00 så då blir det direkt hem och plugga - kanske hinner klart till kvällen så att man får LITE fritid i alla fall. Lilla Stephanie ska på marknadsundersökning så hon kommer inte ha mycket tid hon! Fast hon tjänar däremot 300 :- på det - ÅHH jag vill också! En liten förvåning var att Emelie hade skrivit till mig på pa - det var sjukt länge sen vi sågs nu :( Men det ska det bli ändring på - saknar dig!!!
OJ, nu är klockan 8.45 och jag måste börja dra mig mot ytterdörren - HEJDÅ :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

uuusch, så hemskt med han som dog! De som mördade är ju i vår ålder också :/

2007-10-09 @ 17:16:07
URL: http://millstone.bloggspace.se
Postat av: plupp

..och går i vår skola, mattegrupp!

2007-10-09 @ 18:48:12
Postat av: sara

jag vet det är helt sjukt! kan inte sluta tänka på det heller!

2007-10-09 @ 19:17:29
URL: http://martinsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0