Uppdatering

Såg just att jag inte skrivit på typ 3 dagar, det är rekord för att vara mig. Brukar alltid uppdatera :) kanske för att det inte hänt så mycket (vissa saker kan jag inte ta upp här men Melanie vet :P ) som jag inte har skrivit. Kortfattat då:
Måndag
Skoldagan var som vanligt - lång och tråkiga ämnen. Lite skönt i.o.f.s att vi kollade film på jumpan för då slapp man ju duscha hihi! Matte var det sen och det är en av de lektioner där man skrattar mest eftersom vår lärare, Nosrat :P, är jätterolig. Han drar en massa skämt som typ ingen fattar och förklarar hela tiden med uttryck om mat. Haha svårt att förklara men han pratar alltid om CocaCola, smörgåsbord, saft och massa sånt!
Efter skolan drog jag, Sandra, Charlotte, Stephanie och PR till donken för att fika. Haha det var typ där vi hade råd att gå :P hade väldigt roligt och när Charlotte tog upp sin proffs-kamera blev vi alla modeller och poserade som bara den ;) på kvällen tog jag det lugnt och såg lite på tv innan jag somnade!

Tisdag
Dagen var inte lika jobbig som jag trodde att den skulle bli. Fick tillbaka ett prov och herregud hade bara fått G på det!! Blev fett chockad, men eftersom det var med läraren Solveig (som jag berättat om förut) så fick typ alla dåliga resultat.. :S fast VG-gränsen var 39 och jag fick 38 så jag räknar det som ett VG hihi :P
Efter skolan tänkte jag ta det lite lugnt hemma men så blev det inte. Melanie messade lite senare och frågade om jag ville hänga med ut på en kvällspromenad och inte sa jag nej till det inte! Vi gick mest runt runt och pratade om våra problem :P Träffade några från vår gamla skola också som vi bara hejjade på liksom... en från vår parallellklass och en lärare (min franska och hennes engelskalärare). Vi satte oss ner efter att jag fått ont i fötterna vid fotbollsplanen vid Telefonplan och snackade tills det blev dags att dra sig hemåt. Tog en del bilder också:

     

OBS - den sista bilden på 2 päron togs idag i skolan. Var en väldigt rolig sekvens då Melanie tog upp sitt päron och sa att hon inte orkade äta upp det. Haha sa jag, och tog fram mitt bigga päron - vad tror du jag kommer eller? :D KUL! Snacka om skillnad. Båda kom liksom från ICA så... mitt måste vart typ besprutat med någe skit eller nått...

Alla fall, till alla er som inte har facebook än - SKAFFA DET! Det är typ världens bästa sätt att kommunicera med varandra på ett enkelt sätt. Jag har fått kontakt med en massa gamla godingar från kollon, gamla skolor och barndomsvänner har dykt upp. Jättenice! Har börjat prata med en massa, både nya (ni vet vilka ni är... ) och gamla :)
I alla fall... nu ska jag nog ta och duscha! Sen ska jag kanske ut med en kompis... men hon kanske måste plugga, ska fråga snart!! Men vi ses och jag lovar att uppdatera oftare haha!

Puss
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0