USA

ÅH VAD HÄRLIGT! Nu är äntligen våran resa till USA helt bestämd. Mamma fick hem flygbiljetterna igår så dagarna mellan den 15 - 29 december kommer jag och min familj vara i USA. Vi ska inte bara besöka Orlando (Florida), Daytona Beach (som jag tjatat om) utan resan avslutas också med några dagar i Mexico (Cancun heter det närmare bestämt) och till slut en kryssning över till Bahamas innan det bär hemåt! Det kommer bli så grymt härligt. Shopping, god mat, trevligt folk och mycket sol&bad. Åh, vad jag längtar! Nu är det bara 78 dagar kvar innan vi sticker! Bli inte för avundsjuka nu bara...


  


Från vänster: Daytona Beach Hotel, En av Bahamas stränder och till sist Cancun i Mexico!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW!

2007-10-01 @ 21:55:33
Postat av: trollan

åh åh jag vill också!

2007-10-02 @ 17:06:43
Postat av: sanna

daytona beach?! berätta mera, kanske vore något för vår familj ckså? :D:D
pussar

2007-10-02 @ 18:37:10
Postat av: Sara

jaa den stranden är typ ashärlig - helt vit och alltid massa folk! den är med i massa filmer och är jättefin! vi ska typ bo på hotellet som ligger längsmed stranden! hoppas ni också åker dit - då kan vi snacka om det sen :) ringer dig någon gång <3

2007-10-02 @ 19:17:35
Postat av: Madeleine

jag blir inte alls avundsjuk (A) jag har redan varit där och ska snart dit igen (A) (K)

2007-10-05 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0