3 januari

Idag kan man verkligen säga att jag nästan har slösat bort en hel dag av det härliga men dock korta jullovet. Det enda jag har gjort är suttit framför datan och nördat - hela dagen! Det är verkligen illa, men ska försöka ta vara på de resterande dagarna på ett bra sätt. Än så länge ser det ut följande:
Fredag - inga direkta planer 
Lördag - fika med Ullis och sedan fest hos Sarah senare på kvällen :)
Söndag - måste ringa mitt jobb, träffa Stephanie och plugga lite
Som tur är så hörde Stephanie av sig tidigare idag och vi bestämde att åka till stan för att köpa min födelsedagspresent för om 30 långa dagar fyller jag år. HÄRLIGT ATT BLI 17! :) Efter det ska vi nog fortsätta till vårt favoritcafé i Gamla Stan och sitta där och snick-snacka som vi brukar... när jag sedan kommer hem vet jag inte riktigt vad som ska hända. Vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: Melanie

jo jag med, vaknade typ kvar över ett :P men behövde sova ut lite =)
See you tonight! :)

2008-01-03 @ 15:37:36
Postat av: anna

hehe jag vill inte ens bli 17, herregud och sen vips är man 18 också.vem vill bli stor? känner mig som 12 år ju...

2008-01-04 @ 00:06:44
URL: http://wooonderful.blogg.se
Postat av: plupp

det var faktiskt din julklapp! :D födelsedagspresenten får du vänta med! ;) puss

haha, du ska vara med mig idag enligt schema! :D

2008-01-06 @ 18:20:37
Postat av: Sara

haha jaa för jag trodde vi skulle läsa bajsboken idag :P haha

2008-01-06 @ 18:31:52
URL: http://martinsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0