bättre jobb?

Idag kom det fram en tjej till oss i skolan och erbjöd oss jobb som telefonsäljare. Vi bokade intervju med henne nästa vecka på onsdag så vi får väl hålla tummarna. Jag har i.o.f.s redan ett likadant jobb men där får jag runt 70 :-/timmen och på det nya jobbet skulle man få 110:-/timmen. STOR SKILLNAD, och pengar är viktigt för mig :P

Kom hem från skolan för ett tag sen. Har precis kollat klart på en film som jag köpt förra veckan. Snygg, Sexig & Singel heter den. Jätterolig tjejfilm ;) någon som sett den?


Imorgon har jag SOprov så lite plugg får det väl allt bli ikväll - gjorde det mesta igår så det känns ju bra! Sen ska jag äta lite middag med familjen och sen får vi väl se vad jag hittar på. Antagligen sätter jag på någon bra film och bara slappar eller så sitter jag lite vid datan.... men man kanske borde köra ett träningspass?!  :)

Kommentarer
Postat av: plupp

jag har sett den...

2008-01-30 @ 16:22:16
Postat av: Jessica

ME 2! Jag ÄR den filmen. Nejråfnfbdölnhafbsrhjfyj

2008-01-30 @ 19:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0