Datorkunskap

Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data Data

Sitter just nu i skolan och har datorkunskap och det ska vi ha i 40 minuter till och då har vi just avklarat en 2timmars-lektion! Duktig klass :P Efter skolan ska jag träffa Maria en snabbis. Byta julklappar, snacka lite om resorna och lite annat. Blir nog en fika någonstans tror jag nog. Härligt att träffa henne igen, det var ett tag sen :( men det ska det bli ändring på!
Ikväll blir det nog lite chill med film och lite nyttigt snacks för jag måste vila - är sjuk och det har inte direkt blivit bättre under helgen :(
KRYA PÅ MIG!

Kommentarer
Postat av: S A R A

försenade julklappar?;)

2008-01-21 @ 16:40:29
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0