lucky me

Nu är klockan precis 22.22 så nu får jag en lyckospark :)
Stephanie stack precis efter en rolig hemmakväll efter skolan. Vi har bl a ätit middag, fikat, skrattar något enormt, spelat in en knasig video tillsammans med Marianne och Juan ;) Vi kollade också på en massa gamla bilder från balen och julmiddagen som vi hade i 9an och vi hittade en ganska fin bild på Madeleine, Melanie och Malin.



Snart ska jag gå och lägga mig men innan det ska jag nog se på min favoritserie :D
Imorgon har vi resursdag i skolan och börjar 10 - SÅ skönt. Något som är ännu skönare är att vi slutar 12!
Senare på kvällen ska jag, mamma och pappa gå ut och äta på BarCelona och sen gå på teater... det avr ett tag sen.... vi ska se Figaros bröllop (hoppas den är bra :P) SKÖN DAG!
Tjolahopp

Kommentarer
Postat av: Jessica

Memories from the prom! :D

2008-01-25 @ 10:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0