Nyår

FUCK YPU DUMMA DATOR :@ !
Hade alldeles nyss nästan skrivit klart hela inlägget om nyår och sen fuckade den sig och allt försvann. Blir liite irriterad på sånt som ni kanske förstår så nu kommer jag bara skriva upp allt som hände under kvällen. Inte i ordning, men så att ni kan få veta vad jag, Stephanie, Jessica och Melanie upplevde gårdagen eller jaa rättare sagt natten :P. Varsågoda:
# hemmafesten hos Jessica blev lyckad och jag och Melanie skrattade en hel del under Grevinnan & Betjänten eftersom vi var de enda som sett den innan

# fick väldigt ont i fötterna efter att ha promenerat runt i halva Sverige i högklackat. Vi gjorde besök på platser som Rågsved, Slussen, Västertorp, Hagsätra, Skanstull och Hägersten. Inget att rekomendera en sen natt i högklackat!

# under kvällen träffade jag en massa som jag kände (på riktigt) och kände igen bl a så träffade jag Ullis och Alfred och vi såg också en massa folk från vår skola. Träffade en tack vare Jessica som tydligen gick i HP2B, alltså i samma klass som mig och Stephanie fast i 2an! Cooolt, han hette Marcus och vi var med honom och hans kompisar resten av kvällen.

# fick även en nyårspuss av en helt främmande kille som i.o.f.s inte såg så pjåkig ut ;) Melanie träffade värsta charmören som levererade 2 pussar haha. Det var roligt!

# lite konstigare saker men ändå galet roliga nu efteråt var att en vuxen människa hoppade upp på mig rygg och typ red runt på mig. Jag hade mina ömma fötter nerkörda i mina höga skor och fick stappla runt några steg med honom där på ryggen som inte direkt gjorde smärtan bättre. Sen skrek han GOTT NYTT ÅR i mitt öra och hoppade av igen. Tack för en bruten rygg hörru! Sen var vi typ dumma jag Stephanie och Melanie som ställde ifrån oss våra sista cider för att vi frös så jäklans om händerna. Snälla, vad tänkte vi på... vi kunde ha hållt de med jackärmen eller vad som helst? Middagen blev heller inte lyckad eftersom den spenderades på donken - ILLA tjejer! Fler minus var att drickan tog slut ganska snabbt och eftersom vi gick så mycket rann allt av ganska fort :( men men då gjorde man i alla fall inte saker som man sedan får ångra!

# höll mitt nyårslöfte redan första kvällen - BRA SARA! Det finns det folk som kan bevisa.....

# fick sällskap av Alfred och en annan kille (typ vuxen) en bit på väg hem till mig för jag och Stephanie vågade inte gå i skogen själva hehe! TACK grabbar!

# fick en skön start på 2008, en riktig slappardag tillsamman med Stephanie som sov över. Vi har då inte gjort mycket idag - ätit frukost, middag, snackat, tramsat med kameran, suttit vid datan och lite sånt..... imorgon ska jag träffa Melanie och vi har en del att snacka om eftersom vi sitter i typ samma sits i en viss situation... Jag har bara två saker kvar att tillägga:

1) Nyårskävllen blev väldigt lyckad efter mycket om och men
2) Gott nytt år allihopa och välkommen 2008

<3


Kommentarer
Postat av: Patrik

härligt nyår ;)
själv var jag i hemmavan med Fredrik

2008-01-02 @ 00:38:09
Postat av: Melanie

haha det vart faktiskt ett ganska bra nyår tycker jag :D lite crazy, men verkligen kul :) haha nåt du glömde(eller undvek för min skull kanske ;P) o nämna sara, var att jag ramlade vid tunnelbanan när vi skulle springa haha :P skulle kanske inte ha lagt till det, lite pinsamt :P men whatever :D Gott nytt år allihop :D

2008-01-02 @ 01:43:04
Postat av: Melanie

ja just det, imorrn får vi försöka ta o reda ut våra "problem" också =) hoppas det funkar :P

2008-01-02 @ 02:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0