Surprise

LÖRDAG
Hade ställt klockan på 11 men gick upp lite tidigare. Idag skulle det bli överraskningsfest för pappa, men han visste NADA. Så jag och mamma sa åt honom att ta en dusch och fixa till sig lite innan vi satte oss i bilden på väg ut till Södertälje för att möta upp mina brorsor för att köra Gocart. Vi gick in i hallen och vi som ville köra skrev upp oss på en lista och gick sen in i ett rum för att testa overaller! Skönaste grejen var när Niklas kom ut i en ganska annorlunda overall som mer liknade en meckardräkt som mekaniker brukar ha på sig! Alla vek sig av skratt när han berättade att ingen annan overall hade passat honom pga hans kroppsbyggnad så han fick ta en som de hade i en skrubb. HAHA fett roligt! Tog en fin bild på detta som jag ska försöka ladda upp! jag lovar....
Efter alla 3 race så hade vi alla ont i armarna eftersom man häll så kramphårt i ratten för att inte slira iväg. Johan tog guld, Christian silver och Elin tog bronset före pappa och Niklas. Själv kom man näst sist men whatever - KUL SOM FAN HADE JAG I ALLA FALL :D! Efter besöket i Södertälje drog vi alla 9 hem till Niklas för att käka en härlig middag tillsammans och för att fira pappa! Christian (som är kock för er som inte visste det) hade lagat jättegod mat. Kyckling filéer fyllda med ngt asgott serverat med klyftpotatis, tomatsallad, vanlig sallad, tsatziki och såser! Världens bästa kock om ni frågar mig :P
Senare på kvällen anslöt även Emelie och Linda som hade haft annat för sig under kvällen... så i som mest var vi väl runt 11-12 pers. Dricka blev det också, och lite väl mycket för vissa personer. Men det var i.o.f.s bara en positiv sak när det blev dags för kareoke. Vi sjöng låtar som Evighet, Father and son, Brevet från kolonin, Highway to hell, Mamma mia, Burning och Främling. Det belv som sagt en massa Carola, för att Elins idol är Carola så ja... men men hennes låtar var ganska sköna att köra! Det blev en väldigt sen kväll och vi kom inte hem förrän vid 2, men somnade gjorde jag inte förrän vid 3 tror jag... segt kändes det ju sen när jag visste att jag skulle upp och jobba dagen därpå men sånt får man ta!
Kvällens skönaste kommentarer:
"Alltså ligga med sina killkompisar är okej, men få massage av en kille - det går fan inte!"  -> Niklas
"Farsan har så mycket hår på rumpan att man tror att han har bajsat på sig"  ->  Johan
Jag älskar mina brorsor jättemycket och de har spelat en stor roll i mitt liv <3

  image109
Gamla bilder men men.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0