Sveriges äldtsa café

Det ligger i Gamla Stans och heter Sundbergs café och är ett av Sveriges äldsta caféer. Dit gick jag och Stephanie efter skolan för att unna oss varsin bakelse. Jag vet, vi är tjockisar... but you only live once! Själva skolan var riktigt skön idag, hade soprov men det gick sm smort HAHA - nej men allvarligt... vi får väl se hur det går :)
Kom hem vid halv fem och då kändes det som om hela lägenheten lös - vår städerska har städat så det känns jätterent... får se hur länge det håller i. När man har en hårboll i huset så är det inte så lätt :P

YES! Mamma kom just hem från jobbet och hon hade med sig mina skor, de har varit hos skomakaren på omklackning och utbyte av sula. Vad gör jag med mina skor egentligen :P i somras gjorde jag av med säkert 5 par skor... så nu ska jag fan vara rädd om mina skor!

2 DAGAR KVAR...


Kommentarer
Postat av: plupp

haha, juste! :D kommer du ihåg de där flipfloppen du hade i malaga som gick sönder?? :P och sen två par röda skor, ett par blåa och nu dina höga! shit va många det var! :D

2008-01-31 @ 20:09:02
Postat av: sara

japps , du tjejen var med när alla mina skor gått sönder :P tänk på det haha?

2008-02-01 @ 12:58:25
URL: http://martinsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0