Time to take a bath

Att försova sig är bland det värsta jag vet, vilket jag såklart gjorde imorse. Min klocka ringde typ inte så det blev stress stress stress till skolan. Hann t.o.m med en för tidig t-bana som jag och Stephanie skulle ta så jag väntade i Slussen på henne. Ämnen som vi hade idag var data (som vi sen inte hade för ingen data funkade i hela skolan - bra där!), spanska, turism och samhälle. Ganska lugna lektioner och det är så sjukt skönt för vi får seriöst typ aldrig läxor!
Efter skolan drog jag och Stephanie till vårt andra favvofik i Gamla stan som är Stockholms äldsta fik. Där tog vi en fika och babblade om en massa struntsaker haha :)

Sitter lite vid datan men känner att jag verkligen måste tvätta håret så jag tänker ta mig ett bad. Det var ett tag sen! Hittade för någon dag sen lite mysiga badsaker som jag tänkte prova idag. Hittade bl a en present som jag fått för ett tag sen - en jättegullig ask med röda badkulor formade som hjärtan <3 hihi! Undra vem som har gett mig dem...?


Kommentarer
Postat av: Maggan

du har fått dem av mig (A) vem annars honung??

2008-01-17 @ 19:21:20
URL: http://gloriousgirl.blogg.se
Postat av: Sara

tror faktiskt att jag fått de av john :P sorry girly

2008-01-17 @ 19:24:29
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: sanna

palla dig din lallare! :P här sitter jag å är suuuperseriös på min datakunskap, wihooo

2008-01-18 @ 11:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0