Welcome fashionweeks

Idag börjar modeveckorna i Sverige och det ser jag fram emot :)
Modereportage, modevisningar, nya färger och stilar som ska publiceras och en massa shoppingtips - kan det bli bättre?
Idag gick vi till 5 i skolan men det gjorde inte så mycket eftersom man har ju jordens roligaste kompisar att sitta av tiden tillsammans med :) you know who you are!
Ikväll har jag inte gjort så mycket men jag har i alla fall laddat ner One Tree Hill säsong 5 - avsnitt 4 som jag ska titta på nu! Åh det är så bra :)
Imorgon blir det gymm och plugg för min del, men något roligt händer ju alltid! Fiket med Stephanie efteråt brukar vara en höjdare, eller vad säger du, podis?
MORS
/S


Kommentarer
Postat av: steffh

haha, självklart poppa! :D förresten det finns vissa saker i modeveckan som vi dödliga kan gå på utan VIP-inbjudan! kanske vi ska kolla upp :)

2008-01-28 @ 21:26:01
Postat av: sara

haha jag vet :P som förra året? hörde att de ska ha mässa igen... vi kollar upp det där.... :)

2008-01-28 @ 22:01:31
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: Maria

vem har fixat om din blogg? jag vill också göra om min! HELP HELP HELP PLZ

2008-01-29 @ 23:12:55
URL: http://maria91.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0