Första dagen...

... efter lovet är vad det är idag :( det känns lite
nere att behöva tänka på skolan igen nu, men som tur är bara i typ 3 veckor innan nästa lov kommer och hälsar på. Alla fall... idag börjar jag 10 med jumpa i Eriksdahlshallen och jag tror att vi ska köra handboll - inte direkt min favoritsport men men.... man kanske kan få lite alternativ! Efter skolan, som slutar 17.00 idag med data så ska jag in till Judits vid Zinken för att äntligen köpa skorna och tröjan jag velat köpa i en vecka nu. Stephie kanske ska köpa en klänning där men vi får väl se... den var lite dyr! Efteråt blir det Hornstullstopp för 20 minuters solning. Nu ser man att färgen kommer mer och mer :D Sen blir det plugg hemma hos mig eller henne för vi har soprov och svenska-turism-engelska-data-redovisning imorgon och jag måste trycka in det sista i min hjärna men jag kanske skriver mer senare... beror på om jag orkar :P


image208
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0