Prov, talangjakt, träning och SOLA

Det är precis vad som händer för min del imorgon... :)

Idag så hade vi en liten speciell lektion som avslut på den här dagen. Vår handledare, Markus, hade köpt med sig kladdkaka och cheesecake som vi smaskade på på handledartiden och till det hade han fixat saft. Han är så jävla skön den snubben alltså :P Han hade också planerat lite lekar så vi lekte lite musikmemory (för han är också musiklärare på vår skola). Utanför skolan sen väntade Mela och Jessica på mig och vi hade sällskap hem. Eller vi tog en ganska lång omväg hem för att hinna umgås lite. Tog 4an till Hornstull där vi gick och satte oss i Tanto och snackade en massa. Sen kände jag att jag blev tvungen att dra hem eftersom imorgon har jag ett stort samhällsprov och jag hade inte ens börjat plugga då.

Kvällen har alltså gått åt till att plugga för det mesta men även lite data, film, smsande med roliga personer och middag med familjen.
Nu är klockan snart kvart i 23 och jag ska nog ta och sova snart.... har i.o.f.s sovmorgon till 10 imorgon men vill gärna söla på morgonen så jag måste upp ganska tidigt ändå. Ska duscha, äta den nya GI-frukosten som Jessica berättade om! Hahaa vi får väl se hur det går, men GI-metoden sa hon funkade galant i alla fall. Så det kör vi på tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Alltid Tanto! ^^

2008-03-10 @ 00:32:21
URL: http://martinsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0