SMS

Som jag skrev tidigare idag så blev det en heldag på stan med Stephanie idag. Åh va roligt vi hade det och gud va vi shoppade jag köpte en deodorant, två tröjor, två par trosor, sju par strumpor, örhängen, en läcker portmonä, en klubba som jag unnade mig efter jobbet och lite toffsar. Stephanie köpte också en hel del bl a två par trosor (som jag), ett armband och ett par låga skor (som JAG hittade :) ). Sen var vi också och kollade på en vinterjacka som hon hade kollat in, som hon sedan åkte och köpte med sin pappa. Lunchen blev av på Sandy's - vårt andra stamställe :P Det blev det gamla vanliga, submarine-currykyckling för mig och en ceasarwrap föt Stephanie. MUMS!
På Sandy's spelade de en massa jullåtar och då kände man verkligen att snart är det jul. Åh, jag älskar verkligen julen. All snö, glädje, julshopping, umgänge med släkt och vänner och den härliga väntan såklart. Fast i år blir det inte riktigt en svennejul för mig eftersom jag drar till USA om mindre än 3 veckor så... men där nere får all shopping bli av så det kommer inte gå någon nöd på mig. Och på självaste julafton ligger jag på en strand på Bahamas och solar ;) not bad huh?

På jobbet gick det jättebra, slog mitt rekord (igen!) - idag sålde jag 4 stycken och det verkade som om det var uppskattat :) fick en massa beröm och det sitter aldirg fel! Just nu är jag inne lite på msn och skriver samtidigt på min svenska-novell som ska in imorgon - hoppas det går bra!
Imorgon efter skolan ska jag möta Maria utanför Åhléns vid Skanstull så ska vi gå till EH och ta en fika - vi har en del att snacka om om man säger så. MYSMYS! Det var dock ett tag sen vi sågs så....
Sen blir det hem och plugga innan jag ska dela ut tidningar - fett trist men pengar får man ju för det så :D
Nu ska jag skriva klart min novell så att jag slipper förstöra den härliga sovmorgonen med att gå upp tidigt för att skriva klart! Mors på er!

P.S
Jag saknar dig Anna Maria Bristrand

image49

Bilden är tagen i Värmland, på ditt land, för 2 år sedan när vi klädde ut oss i 80-tals kläder som vi hittade på din vind. Glömmer aldirg de dagarna med dig, och våra nattliga måltider ;) PUSS TILL DIG

Kommentarer
Postat av: Maria

än en gång sågs vi inte.. här står det ingenting om någon konsert? :/

2007-11-26 @ 22:45:36
URL: http://maria91.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0