Störningar

JAG BLIR BARA FULLSTÄNDIGT GALEN - Nu har inte min blogg gått att uppdatera på grund av ngt fel i servern, NU när det har hänt så mycket att jag inte ens kommer komma ihåg att berätta allt. Ni vet bara att jag varit sjuk, inte att jag blivit frisk eller någonting. Herregud vi får verkligen ta en snabb uppdatering här. Efter att jag varit sjuk och borta från skolan i 4 dagar så återvände jag lite långsamt. Men jag blev snabbt frisk igen eftersom jag har så många härliga kopisar och en härlig familj som stöttat mig. TACK!
Jag kör på att skirva en pricklista:
¤ shoppat både smink och ätbara saker
¤ varit i skolan och haft lektioner
¤ missat 2 stora prov - engelska och samhälle
¤ haft filmkväll med Melanie - vi såg Alien2
¤ varit på fest :D
¤ pratat en hel del med en massa nya ansikten - Charlie, Andreas, Martin och Rikard
¤ sovit en HEL DEL
¤ hängt ute med en massa kompisar - Stephanie och Sandra bland andra... 
¤ köpt konsertbiljetter - Chris Daughtry tillsammans med Stephanie
¤ sjungit en masa bra låtar - för er som inte vet så <3 jag att sjunga
¤ skrattat och spytt och grinat är några saker jag haft för mig också

Nu orkar jag inte direkt berätta mer vad som hänt i veckan som var.
JO NU VET JAG EN SAK, EN LÄSKIG SAK - När jag varit hos Melanie och vi hade kollat på Alien2 med hennes mamma :P så skulle jag dra hem och så följde hon med mig till t-banan. Jag tog t-banan som gick 23.36 och jag kom hem som jag skulle och blabla... men dagen efter så hade pappa läst i tidningen att vid 00.20 samma kväll hade en man blivit svårt misshandlad på samma perrong som jag stod på. Tänk om jag vart där just då liksom - scary! Blev lite rädd när han berättade det och Stephanie... du vet vad jag menar med att bli rädd för småsaker (tillexempel den gången då JAG blev rädd när DITT skåp hade blivit uppbrutet haha ;P )
Idag var det en helt vanlig skoldag nästan... vi började med Administration och där gjorde vi lite uppgifter, sen hade vi prov i Försäljning och jag hoppas och tror att det gick bra - det kändes så i alla fall. Sen hade vi samhälle där vi egentligen skulle ha haft läxförhör men han sket i det - PHU för jag hade inte övat så mycket.... och sen slutade vi, eller nej inte alla men VI som HAR GJORT våra argumenterande framföranden fick sluta. Jag och Stephanie drog in en snabbis på Åhléns för jag skulle köpa foundation, min gamla var slut... sen tog vi tåget hem och nu sitter jag här. Har just avslutat Näthandelsläxan till imorgon och NU ska jag ut med tidningarna - mitt dumma extrajobb som är skitdåligt betalt och skittrist! Vet egentligen inte varför jag fortfarande gör det - ofrivilligt ;) Men men, vissa saker vet man inte... man bara gör de!

Senare ikväll blir det nog lite filmmys och rätt tidig läggning för imorse var jag en katastrof... dålig hårdag och allt annat du kan tänka dig som kan gå fel... vill INTE vara med om en sådan dag igen. Imorgon slutar vi dessutom vid 12 så då har jag lovat Stephanie att följa med henne när hon köper Harry Potter-boken som släpps om mindre än 6 timmar.... alla dessa fans (där jag EJ ingår) måste vara exalterade HAHA! Men men, de är säkert jättebra och någon gång i mitt liv så ska jag ta och läsa de..... någon gång.....
PUSS o ha en trevlig kväll för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: ARG

DU HAR INTE SKRIVIT NÅT OM MIN FÖDELSEDAG!!!! :O
BAJS PÅ DIG!

2007-11-20 @ 17:48:05
Postat av: sandra

jag var ju också med på Åhlens (a) haha :)

2007-11-21 @ 11:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0