Blocket löna sig

God morgon på er, eller jag kanske ska säga God eftermiddag :P Allt började med att pappa väckte mig 11.11 och sa att jag kanske inte borde sova bort hela dagen. Så jag hasade mig upp och ut i köket för att hitta något åtbart till frukost - och mycket riktigt där hittade jag en tallrik yoghurt med flingor och en smörgås utan smör och pålägg - så det fick det bli! Efter det satte jag mig lite vid datan för att kolla om det var någon rolig inne och som hade lust att hitta på något. Jag loggade in på pa och såg att Stephanie var inne så vi bestämde att vi skulle ta en snabb tur till stan. Så på med kläderna, sminket och iväg bar det till busshållplatsen. Medan jag satt och väntade på bussen hann det ringa 4 pers!! Haha, först ringde Stephanie och sa att hon hade tagit bussen som gick innan och att hon redan var vid Liljeholmen, sen ringde det en assöt tjej som heter Emelie som ville köpa min mobil. För er som inte vet, så har jag för några dagar sen lagt ut en annaons på www.blocket.se. Annonsen gäller min gamla mobiltelefon - en Samsung E310 med tillbehör. Varför? JO, för att jag kanske vill ha lite extra pengar :P Anyway, så ringde hon och vi bestämde att hon skulle komma förbi vid 16.00 och (eventuellt) köpa den. KUL! Har tidigare lagt ut en annons på blocket och då fick jag saken såld redan första dagen!! Så ett tips till er som vill sälja något! Vlocket är FETT bra!!! Alla fall, sen direkt efter att jag pratat med Emelie, ringde Maria för vi skulle typ bestämma när vi skulle ses och så och resultatet av det samtalet blev att vi skulle kanske ses på fredag (nästa vecka) men ha lite SMS-kontakt och så! Och sist men inte minst så ringde mamma för att säga att hon hade kommit fram ordentligt. Hon är över helgen i Grislehamn med sina vänninor :P När bussen kom hoppade jag på den och mötte sen upp Stephanie i liljeholmen, som sagt. Vi besökte affärer som MEGA STORE, H&M (där jag kollade efter en tröja) och lite andra! På MEGA STORE köpte jag en film - Sjätte Sinnet = en riktig toppenfilm! Sen var jag tvungen att dra hem för att jag måste ju liksom vara hemma när Emelie kommer. Förvånansvärt så träffade vi Sarah på vägen hem som också var i stan. Fast hon letade efter en present till Malin (som har återträffsmiddagen ikväll...) och det verkade som om hon skulle köpa något smycke av något slag eller något liknande! Vi sa hejdå och åkte med Fruängens t-bana hem, och här sitter jag nu och väntar spänt på att den där Emelie ska komma. I telefon lät det som om hon var väldigt ung för hennes pappa viskade ibland i bakgrunden vad hon skulle fråga om mobilen hihi! sötungen!
Alla fall, senare ikväll ska jag möta upp Stephanie igen och vi ska åka tillsammans till Malin. Hoppas det blir kul och att vi får god mat för jag är både hungrig och a bit bored at the moment! SEE YOU!
Keep on blogging guys <3

Kommentarer
Postat av: Tobias

Go morgon :D haha

2007-10-06 @ 16:55:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0