Inredning

Det finns väldigt mycket saker som jag älskar att göra här i livet. En av de sakerna är att inreda, det är ett avslappnat sätt att ha roligt och komma med fräscha idéer. Mamma ringde just från Hemtex och frågade vad jag skulle tycka om nya gardiner till mitt rum. På senare tid har mamma blivit väldigt mycket för att shoppa och det är bra :D Hon har tydligen hittat ett par grå gardiner till mitt gröna rum - "det kan bli en fin brytning" sa hon och när jag gick in för att titta efter själv en snabbis så såg jag det med! Snyggt så snart kommer de väl hem med nya gardiner och jag vet inte vad :P

Gick upp hyfsat sent idag, eftersom att gårdagen blev ganska sen... och ni som känner mig vet ju att jag inte gillar att sova bort hela dagen! Såklart att jag älskar att sova men snälla, man behöver inte sova till typ klockan 15.00 nästa dag! Det blir bara värre! Till något helt annat, så pratade jag med Sarah för ett tag sen... kanske ska ses under eftermiddagen (hon skulle höra av sig efter att hon vart på bio) :) det var verkligen ett tag sen så det ser jag fram emot. Lite senare ikväll kanske jag ska träffa Stephanie och fika på Tully's - tänk på figuren Sara, men WTF DET ÄR JU LOV, men efter det ska det bli ändring jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0