Sjöborrar och stan

Nu kanske du undrar varför jag döpt detta inlägg till sjöborrar och stan. Det är för att i onsdags så åkte min pappa till lägenheten som vi fick låna i Malaga (där jag och Stephanie var i somras) och tog med sig mina brorsor. Great idé eftersom de är alla vuxna och alla lever sina egna liv så har de inte så mycket tid att spendera med varandra. Så denna weekend (de kommer hem imorgon) var verkligen vad de 4 behövde. Problemet är att Johan, den yngsta brodern :P, är alltid så klantig så vad skulle stoppa honom från att inte vara det även på denna resa. Igår när de badat i havet hade han klivit på en sån här - sjöborre heter det och fått dess taggar i foten så att de fick åka till sjukan i Spanien och kolla upp vad de skulle göra åt det! Snacka om typiskt honom, stackars Johan! Han hade tydligen ont i foten men det hade blivit bättre eftersom de sa att han skulle lägga den i kokat vatten med vinäger och salt i typ 1 timme så... han blir nog återställd. Så typiskt honom bara! Hoppas pappa köper med sig någon liten present hem till mig, haha bortskämda lilla unge här ;)

Annars har dagen varit riktigt bra... min lärare var väldigt rolig idag och han skämtade med att presentera mig för en annan elev som jag letat efter (har hört många grejer om honom ås jag ville liksom se hur han såg ut, MARIA - du vet vem jag menar :P) men jag protesterade högljutt HAHA. Gud så pinsamt, då kanske han liksom skulle få för sig en massa grejer, men men. Läraren är störtskön och jag har honom i engelska :)
Efter skolan, som slutade 16.00 (haha känns som om alla dagar gör det...) så stack jag och Stephanie till stan för hon skulle köpa fountadion och jag skulle köpa present i form av nagellack till mamma. Hon fyller förresten år på måndag, men vi ska fira henne på söndag! Grattis i förskott lilla mamma!! <3

Ikväll är det ladies night och det blir idol för hela slanten (mig&mamma :P). Till det blir det goda drinkar och lite godis, åh vad längesen det var jag åt det! Men till middag, innan, blir det hemköpta submarins från Sandy's! Smaka de någon gång - de är himmelska!!!! Nu ska jag hjälpa mamma klippa Bullens klor! Tjing!

image38
DETTA  ÄR  EN  TVÄTTÄKTA  SJÖBORRE

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha Ola ville presentera dig för någon? hmm vem? haha jag fattar inget. Menar du Maria i klassen som vet vad du menar, jag hänger inte med alltså =) gick det bra i skolan annars då?, missade jag något?

2007-10-19 @ 18:23:20
URL: http://saandrajohansson.blogg.se
Postat av: sara

jaa du missade verkligen något :P
nej inte maria i klassen utan en annan maria som jag känt hela livet...
det är en kille som jag inte får nämna vid namn som Ola ville presentera mig inför haha! kan berätta mer sen, men det var fett pinsamt för han verkade värsta seriös.... men men

2007-10-19 @ 20:59:40
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: Maria

HAHA jag dör av garv.. har du sett han nu? Visst är han snygg som jag vet inte vad, åååh han har jag liksom varit tillsammans med haha :)

TYPISKT Johan säger jag också, första gången jag träffade honom hade han gipsad arm :P Myspys med Maggan i soffan, vill också vara med på era små kvällsmys någon dag. Bjud hem mig och jag kommer vara där på stört! Vi får ses snart älskling. PUSSS

2007-10-20 @ 03:26:50
URL: http://maria91.webblogg.se
Postat av: sara

självklart kan du få komma och mysa med oss... du vet att våran dörr alltid för en speciell person - DIG! vet bara aldirg om du är hemma och så.... hör av dig gumman

2007-10-21 @ 20:20:09
URL: http://martinsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0