en helt vanlig torsdag

Började vid 12 idag vilket så dunderskönt som bara den :)
Hade turism och samhälle innan vi slutade och jag och Stephanie släpade våra träningsväskor och oss själva till Högdalen för att gymma lite. Köpte ett nytt gymmkort också för det gamla var slut - 350 :- för 10 gånger och det äe det verkligen värt! Idag var vi lite lazy så vi körde inte 100% men roligt var det i alla fall - speciellt med pilatesbollarna eller hur :P ? 
Efter träningen så gjorde vi ett besök på vårt lilla stammiscafé Gullvivan och de verkade ha saknat oss för de var fett trevliga! Sen bar det iväg mot Horsntull och 20 minuters solning :) det är så himla skönt säger jag bara! PROVA! Det blev helt knas när vi skulle sola för alla rum var upptagna utom dubbelrummen så vi bestämde oss för att prova sola tillsammans förvi orkade inte vänta på de andra rummen i typ evigheter - vi la i pengar och la oss, snabbt som blixten - men där låg vi och väntade på ingenting! HAHA det hade tydligen blivit ngt fel när vi la i pengar så vi var tvungna att lägga i 20 :- till för att få nån solning. Så halvnakna som vi var, sprang vi ut och la i de sista mynten innan vi kunde slappna av. Gud va vi skrattade! Solariumen hade typ nya rör för de brände som fan - så till alla er som träffar mig imorgon - få inte en chock om jag ser ut som en tomat!

Träffade Mela på vägen hem så vi tog en lite promenad runt Telefonplan innan jag gick hem. När vi var ute och gick (eller om man ska vara petig så satt vi ner just då) så ringde Stefan från Spanien och berättade att de hade varit på vandring i grottor eller vad det var och att det var varmt, han och Robban hade bränt sig och att det var asnice där nere. Han sa också att han saknade och älskade mig <3 snutte! Nu är det bara 6 dagar kvar innan de kommer hem och vi kan träffas igen....

Kommentarer
Postat av: stephanie

ja det var roligt :D haha det kan vi ju göra nästa gång också :)

2008-04-04 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0