gamla goda tider

Pappa har lagat min moppe så ikväll blir det åka åka åka :) ska träffa Mela så vi tar nog en svängom någonstans och sätter oss där och snackar lite! Åhh, va härligt! Stephanie, i sommar ska vi fan åka moppe 24/7 okej? HIHI
Efter skolan idag så mötte jag upp Mela och Jessica, vi gick till EspressoHouse och tog en chailatte - damn va gott det var - man blir ju asmätt på en sån! Vi gick på lite småpromenader och hamnade efter ett tag i Gamla Stan där vi satte oss på bryggan bland ett flertal andra människor och solade och snackade. Hur skönt som helst!
Vi tog även en liten utflykt upp i Katarinahissen för att se på utsikten innan vi började dra oss hemåt!



Mötte pappa vid cykelstallet som tydligen hade meckat med min moppe ett tag och tro det eller ej men han fick igång det skrället! YES, så ikväll blir det moppekväll :) jeei! Nu ska jag hjälpa pappa med maten, vi ska äta soppa - pilutta er det ska inte ni!



Kommentarer
Postat av: Melanie

Nice dag, fan att jag inte hade med mig kameran!! :@ argh! :P yes ikväll blir det åka av! :D

2008-04-02 @ 18:30:43
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: plupp

Yes, ofcourse! ;D

2008-04-02 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0