Dagens

Dagens humör: Glad men snorig

Dagens borde: Träna
Dagens frisyr: Uppsatt i min vanliga knut
Dagens klädsel: Blåa jeans, svart linne, grå tröja och svarta boots
Dagens planer: Hem och ta det lugnt eller träffa Stephanie
Dagens materiella vill ha: Capucchino (?)
Dagens längtan: Tills jag blir helt frisk
Dagens fundering: Vad man ska hitta på i helgen
Dagens beroende: Halstabletter
Dagens roligaste: Sandra som berättade när hon kikade på en viss person... HAHA
Dagens tråkigaste: Att vår data är sajk (kom inte på ngt bättre...)
Dagens personer: Stephanie, Amanda, Sandra och Biffen <3
Dagens irritation: Att jag måste snyta mig 24/7
Dagens låt: Boston


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0