Filmkväll

 
Igår blev det filmkväll hemma hos Stephanie! Jag gick upp till t-banan för att möta henne kommandes med fruängentåget och sen gick vi tillsammans upp till godismonstret och hyrde filmen Disturbia. Hemma hos henne satte vi oss i hennes rum med en massa kuddar och filtar och släckte ner så mycket som möjligt (även fast det redan var mörkt ute haha) och satte på filmen. Den var i början lite mesig men sen blev den mer och mer spännande och några chockar fick man - en gång skrek vi till och med riktigt högt. Fy, det är läskigt men det är det som är grejen med skräckfilmer :)
Efteråt böjade vi snacka om en siamesfilm om två personer som sitter ihop och så får man följa deras liv på film. Vi började skratta och bestämde oss för att fortsätta göra det med filmen Welcome Mrs Doubtfire som Stephanie hade i sin filmlåda.
Jag tog 01.11 bussen och när jag kom hem la jag mig i sängen och spanade lite One Tree Hill innan jag somnade. Det var allt jag gjorde i fredags...
<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hön kväll!

2008-01-19 @ 20:40:21
Postat av: leopardia

jag kanske borde gräva fram disturbia då och titta på den. har för mig att jag började men tyckte att den verkade så kass att jag la ner...

2008-01-20 @ 14:05:24
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: steffh

Fast det var faktiskt Du som skrek, inte jag ! haha :P du är nästan läskigare än filmerna när du skriker :D

2008-01-20 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0