Mirakelbomb?

Gårdagen var nog en av de konstigaste, underbaraste, roligaste, skönaste och läskigaste dagarna i mitt liv. Det hela började med att jag mötte Stephanie vid Liljeholmen för att vi skulle in till stan och shoppa (mera :P). Vi gick in i mängder av olika affärer och det slutade med att jag köpte en blå bolero från Nicole, en orange tröja från Vila och en film från en liten billigaffär mittemot Åhléns City... lyckade köp alla tre :) Sen hände det en konstig men rolig sak - när vi gick in på Wedins för att Stephanie skulle kolla på väska så kom det fram en tjej till mig och sa att hon kom från ModelAgency och att hon tyckte att jag hade ett fint utseende (kropp och ansikte). Vi pratade på om fotografering, lite om mina uppgifter såsom längd etc och så bestämde vi att hon skulle ringa mig någon gång i veckan om datum för min provfotografering. Och sen efter några veckor efter fotograferingen så ska de ringa och säga om de blev nöjda eller inte och då får man komma fler gånger och kanske t.o.m få kontrakt med de. Gud så kul, har alltid haft i lite hemlighet att vilja bli modell för en dag liksom. Besök själva deras hemsida så får ni se www.amodel.se . Om ni tittar under S på tjejmodeller så finns det en Sandra där som jag känner - så omöjligt är det ju inte. Framför allt blev bara jätteglad att de tyckte om hur jag ser ut, det kunde jag behöva efter några deppiga dagar.... är lite nervös hihi! GLAD GLAD :)
Efter det skulle vi börja gå mot mitt jobb men då möts vi av en massa polisbilar och brandmän som säger att det är en gasläcka inne på PUB och att vi genast måste sticka därifrån för att OM det skulle explodera så kunde det gå riktigt illa. Vi blev lite halvrädda Stephanie och jag så vi skyndade bort till Duka där vi gick in för att coola ner oss :P 
Sen åkte vi hem! En turgrej med det där på PUB var att jag slapp jobba, eftersom hela Kungsgatan där jag jobbar var avstängd till sent på kvällen. Hade ingen direkt lust så det var skönt!
Väl hemma var det dags att ta itu med svenskan. Hade en bok som ska vara utläst till imorgon, men jag hann klart innan deadline! SKÖNT! Kollade lite One Tree Hill innan jag gick och la mig :)

  

1) <3
2) Sandra som model på ModelAgency
3)
lite mojjs

Kommentarer
Postat av: plupp

haha, visst du hann klart med boken...:D hihi

2008-01-28 @ 21:19:15
Postat av: sara

sluta mobba :P jag hann klart idag på lektionen faktiskt!

2008-01-28 @ 21:19:53
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: Patrik

Sara... wow modell - go girl!

2008-01-28 @ 21:20:24
Postat av: plupp

förutom att du hoppade fram hundra sidor!! hehe det gjorde jag med ioförsig....:/
:D

2008-01-28 @ 21:27:03
Postat av: sara

hmm, det var nog mer 200 sidor :P men vi är lika skyldiga!

2008-01-28 @ 22:02:09
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: anna

I TOLD YOU :) en vacker dag kanske du är på omslaget av Vouge? haha men lycka till iaf :)

2008-01-29 @ 00:11:16
URL: http://wooonderful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0