twodays

Igår var det en ganska skön dag i skolan :)
Vi hade inte direkt några jobbiga lektioner, förutom samhälle kanske men vi arbetade med lite frågor och så fick man gå när man typ var klar. Efter skolan drog jag och Stephanie till Högdalen för att köra ett pass på gymmet. Det gick bra men var ganska jobbigt eftersom båda hade träningsvärk sedan dagen innan... efteråt gick vi på Gullvivan för att ta något att äta och medan vi satt där pekade Stephanie helt plötsligt ut genom fönstret och sa: "där, där är Rikard ju!" och det var det! Det avr lite läskigt att hon kände igen honom. Det var mörkt ute och hon har aldrig träffat honom, men det var ganska roligt. En annan sak som hon tyckte var betydligt roligare var när jag frågade (tyst för mig själv...) om man kanske kunde äta en skylt på en bakelse. Både Stephanie och han bakom disken fick sig ett gott skratt... haha dumma lilla jag! Äta en skylt haha?!

Idag var Sandie sjuk (KRYA PÅ DIG GUMMAN <3) men hon missade ingenting direkt. Hade bara handledartid, engelska och spanska - inget jobbigt alls. På handledartiden idag fick vi äntligen träffa våran nya handledare - Marcus! Han verkar jättebra och lärde sig alla våra namn under denna lektion - impressing huh?
På engelskan slappjobbade vi lite och vi fick tillbaka lite saker från förra terminen. VG och VG+ på allt - kändes riktigt bra :) På spanskan tog vi det lite lugnt eftersom vissa (även jag) hade glömt en del under lovet.
Tog sen en promenad till Åhléns vid skanstull (typ 500 m från vår skola) och köpte mina efterlängtade tofflor! ÅHH, de är så sköna. De är gråa och vita med ull inuti! supermys!
När jag kom hem var Nettan fortfarande hemma (vår städerska) så vi småpratade lite innan hon gick och jag satte mig framför datan.....
Ikväll har jag inga direkta planer, ska kanske ha lite filmkväll med mig själv eller kanske träffa Stephanie - nice vilket som! <3

Kommentarer
Postat av: Steffh

Nej, Sara, du frågade jättehögt Till han bakom disken...inte för dig själv... :P
sypermus på dig! haha :D

2008-01-16 @ 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0