10 dagar kvar...

...tills jag och min familj drar till USA och det känns så freaking great! Eftersom jag aldirg varit i USA så kommer det bli en helt ny upplevelse för mig. Åh, va kul det ska bli... hoppas vi inte krashar i havet bara... det är en bit att flyga... haha :P

image58

Efter skolan idag drog jag hem och satte mig i soffan i vardagsrummet och satte på lite julmusik medan jag smaskade på några pepparkakor och mjölk. Gosh, vad jag älskar julen! Även om vi nu inte kommer vara hemma över julen så känns det ändå mysigt på något speciellt. Men en supersak är ju att jag kommer hem till nyår då det blir partyparty :) Glöm inte vårt nyårslöfte Melanie....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0