HEMMA

Nu är jag hemma från USA igen och det känns både bra och dåligt! Skönt att komma hem till allting, som t ex sängen, mitt badrum, kompisarna och maten - men vädret och servicen på hotellet saknas dock! Vi hade en härlig sista vecka i Mexico och jag är ledsen att jag inte uppdaterade något medan vi vr där, men det var ett all-inclusive-hotell så de hade ingen data :S men men, jag ska uppdatera bloggen ikväll för jag har lite bråttom, måste fixa mig klar innan jag ska ta bussen till Farsta C med Stephanie, ska bli SÅ nice att träffa henne. Har inte gjort det på typ 16 dagar!!! :O
Det är skönt att vara hemma igen - Borta Bra Men Hemma BÄST! Det ligger ju något i det....
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0