julkort

image61

Julen är nog den bästa tiden på året då jag känner mig som mest glad. Jag vet inte vad det är men det är nog en blandning mellan alla tända ljus, lukter i allas hem och det mysiga mörkret. Men det betyder inte att jag inte längtar till sommaren för det gör jag verkligen. Åh, tunna kläder, värme, bad, pick-nick, sena utekvällar (utan att frysa häcken av sig) och solglasögonen får man ju inte glömma ;)

Kom precis hem från en VIP-kväll på Indiska med Stephanie. Hon hade fått en inbjudan där det stod att man fick ta med en kompis på en VIP-kväll med 20% rabatt på ALLT, bubbel med tilltugg och lite mingel. Riktigt mysigt men tyvärr hittade jag ingenting... Indiska är inte direkt min favorit affär om man säger så..... lite för.....hmm.... indiskt... :S

Ikväll ska jag göra turismläxan som handlar om nobelfesten och sen ska jag ta och lägga mig i sängen med en film och en massa frukt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0