Tidig morgon

God morgon god morgon på er!
Shit alltså, imorse var jag så trött att jag kanppt orkade gå upp. Visste vad jag hade frmför mig denna morgon. Upp och äta en snabb frukost... sen in framför datan och skriva klart den dumman svenska deckaren som ska in idag och sedan tvätta håret och sen göra sig i ordning för att inte missa t-banan med Melanie. StressStress! Men, det är en skön stress ändå på något sätt.
Skoldagen idag är fett skön och Melanie sa att hon kanske skulle hjälpa mig med utdelningen av mina tidningar. Det är äntligen sista gången ikväll... sen slipper jag den bördan ;) Sen blir det en långpromenad med henne, vi har en del att snacka om....
Nu måste jag skynda mig vi ses :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

gomorron :$

2007-12-11 @ 08:30:20
Postat av: Jessica

Qutie du är :) good luck with the tidningsutdelning!

2007-12-12 @ 12:34:48
URL: http://traps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0