1000 bröder?

Tittade in på mammas jobb idag efter skolan. Slutade vid 4 så jag kom ganska precis dit innan mamma packade ihop sitt och vi åkte hem med bilen. Btw så var Åsa där och det var ju ett stort +. Det sämsta är att hon ska sluta på mammas jobb så nu kommer det inte vara lika kul längre att komma förbi! Kommer sakna dig Åsa ;)
Skolan idag var väldigt seg, i alla fall imorse. Eftersom det var första dagen efter ett skönt och underbart lov så var det inte riktigt lika underbart att stiga upp vid 7, när man annars legat och dragit sig i sängen till typ 12 varje dag! NOT NICE! Juste.... fick ett sms av Stephanie också som sa att hon tänkte "försova sig" på spanskan så det blev att VI åkte till skolan tillsammans istället för att jag gör det ensam (egentligen har JAG sovmorgon, inte hon!).
En annan sak om vår skola är ju att 3orna är ute på praktik nu OCH DE KOMMANDE 15 VECKORNA!!!. Väldigt trist eftersom det är lite tomt utan de... men kul när de kommer tillbaka! Jag har hört att vissa har rest utomlands, vissa jobbar på hotell och vissa även i butiker... när jag blir 3a så ska jag försöka hitta någon plats utomlands för det är det jag vill jobba med i framtiden! Blabla... nu kom jag av mig lite :P

I helgen var jag i stan med Melanie och då köpte jag första säsongen av Tusenbröder. Det är en svensk dramaserie som jag verkligen rekomenderar - och huvudpersonen "Hoffa" som spelas av Ola Rapace är väldigt..... jaa snygg! Köpte även lite andra grejer så som smink och så...

Den störtsa nyheten, som jag glömt berätta, är att jag fått jobb (ett riktigt denna gång :P) och det är hos Svensk Säkerhetstjänst som telefonsäljare. Ett riktigt toppen jobb och i lön får jag ca. 1500-2000 :- i månaden. Ganska great om du frågar mig eftersom jag är i stort behov av extra pengar just nu! Familjen och jag drar ju snart till USA och då ska jag ha laddat plånboken ordentligt - ohojoj vad shopping det ska bli :P
Men men, nu tjatar min mamma på mig att jag måste lämna datan för hon ska skriva ngt protokoll eller nån sån skit men vi hörs senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0