Nattligt inlägg

DET SNÖAR UTE! Det är helt sjukt, den första snön kom idag (egentligen igår) och jag blir bara så jätteglad när jag tittar ut och ser att det snöar. Haha vet inte varför... det är en speciell känsla bara! Ikväll har jag varit med mamma på MediaMarkt i HeronCity och köpt batterier, hörlurar till min iPod, 2 filmer och lite tuggummi :P Den ena filmen var mammas och det var någon Ingmar Bergman film, och jag köpte Linas Kvällsbok - grymt bra film. Riktigt rolig också! Såg precis klart den och det slutade med att jag satt och log för mig själv i min säng HAHA!
Jag var också förbi hos Stephanie och vi kollade på sista avsnittet av One Tree Hill säsong 4 och det var sorgligt för nu kommer det inga fler (förrän typ nästa år i maj!) och vi kollade också på idol. Tack Gud för att Sam åkte ut idag, det var rättvist tyckte både Stephanie och jag! Klart bäst ikväll var Marie Picasso... hon är värd att gå vidare till Globen. Drömfinalen för mig skulle vara med Daniel och Marie för det skulle kvitta vem som vann eftersom både är grymma! Nu är jag väldigt trött... skriver mer imorgon (då jag ska träffa Stephanie och kanske Sandra senare på kvällen (?) ). Vill bara säga till dig Stephanie att du är en underbar kompis <3 Tack för att du finns!

God natt folk


image42
Stephanie Diana Alveskog i 7an


Kommentarer
Postat av: STEPHANIE

nej, det är jag som ska tacka dig! ;D plupp på dig!

2007-11-03 @ 17:11:20
Postat av: Sandra

Åh jag läste inlägget nu, men kan vi inte träffas imorgonkväll ett tag, inte så sent men en stund? :) puss

2007-11-03 @ 23:51:35
URL: http://saandrajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0