Rolig tidningsutdelning

Idag var det en helt vanlig tisdag i skolan! På administrationen gjorde vi lite uppgifter och hade genomgång, på försäljning&service jobbade vi med lite uppgifter och fick tillbaka ett prov. Jippi - VG+ :) Sen efter det hade vi samhälle (som aldrig är roligt) men idag så hade vi en lättare genomgång, medan jag, Gabriella, Sandra och Stephanie satt och skrev sagor, ni vet när man viker bort det man själv skrivit så ska den andra sen fortsätta...?
Det var roligt, vi hann med 2 stycken och en som handlade om en bussresa blev väldigt lyckad ;)
Till lunch blev det tacos men det var inte så gott för våra mattanter ska alltid piffa till det med en massa konstiga extrasaker. Idag var det ris i köttfärsen... man ba USCH! Men men, drog till caféterian och köpte en macka istället, som blev min lunch!
Sen på svenskan så skulle vi gå ut i naturen och beskriva en plats som vi stod på. Jag och Stephanie gick ner till hamnen i industriområdet vid vår skola och beskrev våra platser där. När vi kom tillbaka skulle vi läsa lite i någon deckare. Sen fick vi sluta. Jag hade sällskap med Sara J hem och väl hemma ringde jag Melanie som var uttråkad. Vi bestämde att hon skulle komma över och hjälpa mig med mitt extra jobb - nämligen utdelning av mittisöderort-tidningen. Rikigt rolig runda, för en gångs skull. Det blev en massa skratt och allt krångel med tidningarna var nog en sak som orsakade dessa skrattanfall :P Melanie hade lånat ett par av mina vantar och nästan varje gång hon skulle lägga ner en tidning i en brevlåda så fastade hon med handen i den så det såg helt skumt ut HAHA. Går inte direkt att förklara men det var asroligt. Hela rundan runt så snackade vi om våra små problem som vi har just i detta nu :P HAHA, du vet vad jag menar Melanie :P! Väl hemma igen så åt vi middag hos mig och efter det så kollade vi på filmen Linas Kvällsbok, som jag sett 1000 ggr vid det här laget men det hade inte Melanie, men den var bra som vanligt :P Lyckad kväll, egentligen skulle jag ha pluggat en del också men WTF - det får jag hinna med imorgon när vi slutar vid 13 så! Men men, nu är jag jättetrött så jag ska ta och sova nu. GODNATT SVERIGE :)

Kommentarer
Postat av: Melanie

haha, aa det va riktigt kul :D hmm, jag hade också läxor men aja, det här va mkt roligare :) haha, ingen peklam iach stog det på en brevlåda :P det orsakade också ett skrattanfall ;P skönt att prata ut om allt också, tack för det Sara

2007-11-27 @ 23:06:35
Postat av: Sara

haha jaa, gud så kul! hur kan man liksom skriva det på sin brevlåda? :P
Ja, tack för att jag alltid kan prata med dig sweetie

2007-11-27 @ 23:09:17
URL: http://martinsson.webblogg.se
Postat av: Stina

Alltså herregud vilken töntig blogg du har! "hon fastnade med vanten och det såg väldigt rolig ut" hahahahaha jag tror jag dör av garv, NOT

2007-11-28 @ 17:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0