11 oktober

Idag är det den 11 oktober och ingenting speciellt har hänt, emn ni kan få bli uppdaterade om vad som hänt mig idag ändå! HAde turismprov idag och det gick verkligen dåligt, tills vi fick tillbaka de (samma dag) och betyget VG stod högst upp. Blev VÄLDIGT förvånad men också VÄLDIGT glad på samma gång! Det kunde men inte tro alltså...

Efter skolan som slutade med handledartid med utdelning av veckorapporter (ja, vi får fortfarande det :P ) så tog jag och Stephanie en sväng in på ICA och köpte en massa kokosbollar. Haha tjockisar vi är ;) och väl hemma var det bara att byta om för att senare ta bussen till Liljeholmen på väg till dansen. Det var verkligen roligt idag, började med en ny dans till Justin Timberlakes låt Sexy Back som inte var heelt enkel må jag säga!

Imorgon slutar vi, tyvärr, klockan 16.00 men efter det ska i alla fall jag och Ella (Stephanie tror jag också skulle hänga på) till manifestationen i Kungsan mot gatuvåldet! Efter det drar jag nog hem till Ella och vi har en hel del att snacka om - har inte träffats på jag vet inte hur länge! Så det ser jag verkligen fram emot!

Facebook - nu när jag skaffat det förstår jag vad alla menar. Det är SÅ mycket enklare att hålla kontakten med alla som man känner än typ msn och pa. Skaffa det säger jag bara! Roligt också kan jag tillägga!
Byebye - nu ska jag ringa lite samtal och kolla lite på film tror jag (har nämligen lånat lite filmer av "folk" som gärna vill ha tillbaka de typ NU hehe)! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0