100 %

Dagen började med att jag vaknade at ett sms som jag fick klockan 06.56 av Stephanie. Hon mådde tydligen dåligt och skrev att hon skulle bli hemma idag, fine tänkte jag... bra att hon sa det! Så jag gick upp typ då och klädde på mig, åt frukost, gjorde mig i ordning innan jag gick, då var klockan runt 08.50. På vägen till skolan mötte jag Sara och Ulrika så jag gick med de till jumpasalen där vi bytte om och gjorde oss klara för idrotten. Idag blev det spökboll för hela bunten, ganska roligt faktiskt och mitt lag vann - twice ;) hihi
Till lunch blev det några lite udda biffar, men lunchen blev bättre eftersom jag lunchade med Stephanie (även kallad PR :) ), Sandra och Johanna. Vi hade väldigt roligt pratandes om fester, kläder, jobb och pengar - ändå tills jag kollade på klockan och insåg att vår lektion började om 4 minuter, så det blev att rusa upp för 8 trappor (det är INTE lätt - trust me) och med ilfart öppna skåpet, riva ut böckerna man behövde och kuta in i klassrummet. Som tur var så hann vi precis innan Martin (svenskaläraren kom)! TUR! Lektionen var ganska slapp och i slutet av lektionen fick vi tillbaka våra uppsatser kallade "Blondie-texter" med betyg på. Jag kan inte bli mer än nöjd - MVG! Det är mitt andra MVG (fick det också på administrationsprovet)!! Åh, vad glad jag blev! Det var inte väntat kan jag ju säga...

Dagen avslutades med matte, men jag och PR satt och pratade om lite annat också. Lite kul måste man ju få ha + att vi ligger före i planeringen! HAHA
Efter skolan kunde jag tyvärr inte hitta på något med henne, eftersom jag inte ens hade börjat plugga till provet vi har den 26:e (onsdag) så vi kramades och sa hejdå!

Väl hemma så ringde jag Stephanie för att uppdatera henne om allt hon var tvungen att veta om imorgon - läxor och så och sen satte jag mig ner med näsan i Näthandelsboken. Läste hela kapitel 1 och halva 2:an idag så resten får jag ta imorgon - inte så svårt direkt! Sen har jag också kollat idol, SÅKLART, och röstat på Daniel. Det finns faktiskt inte direkt någon annan som är värd att gå vidare tycker jag. Ut med Sam och Pär - de är irriterande på ngt sätt!

Men nu har det precis varit paus och då kom det en dokumentär om Victoria Beckham som jag fastnade för. Jag tycker att hon är en skön tjej som kan ta skit men ändå så att det inte syns. Alla har så förutfattade meningar om henne men om man verkligen lär känna henne tror jag hon är en underbar vän. Även om hon är liite blåst i vissa situationer. Ex:

Victoria - Men DU, tänk om jag gör bort mig inför alla?

Tränaren - Det kan du bara göra om bollen får en studs.

Victoria - Ehh... vadå studs hehe?

Tränaren - Men du vet... när bollen studsar på marken en gång innan någon fångar den...

Victoria - Haha jahaaaaaaa - en sån studs!

Men men, jag tycker i alla fall att man borde ge henne en chans! jag tycker att hon klär sig snyggt, har bra smak och har humor till 1000. Spana gärna in hemmes hemsida och blogg på www.dvbstyle.com !
Nu ska jag och mamma ta lite glass och kolla på "finalen" av kvällens idol. HA det gött - GOD NATT!

          
         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej asså jag vet, jag menade inte så haha. Nej allt är inte så bra haha sj? :)

2007-09-25 @ 17:37:52
URL: http://saandrajohansson.blogg.se
Postat av: Sara

nej men vadå? har det hänt ngt :( ? puss

2007-09-25 @ 18:15:10
Postat av: sandra

Nja jag vet inte, är bara trött på vissa kompisar & det händer så mkt just nu.. kan berätta mer sen. Tack iallafall, för att jag kan prata med dig, de uppskattas :) puss

2007-09-25 @ 18:23:29
URL: http://saandrajohansson.blogg.se
Postat av: Sara

självklart... kan jag få ditt mobilnummer? kan vara bra att ha!! skriv det här i min blogg eller på pa -> där heter jag mini_bajen
<3

2007-09-25 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0