Blabla, skola och jobb?

That's right! Skolan idag är inte värd att nämna eftersom ingenting speciellt roligt hända så... det enda som var lite speciellt var att vi skulle rösta fram vilka friendsombud vi ville ha från klassen. 2 stycken. Och guess what? JAG BLEV VALD! Haha, nej jag skämtar. Jag vill inte vara friends och jag tror inte heller att jag kommer bli framröstad men jag hoppas att de som jag röstade på blir det - men vilka jag röstade på är en hemlis... ;)

Har precis ätit lite rester från gårdagen som tidig middag eftersom jag snart ska iväg på jobb. Ja, tro det eller ej men Sara Martinsson har faktiskt skaffat sig ett jobb. Inte världens mest glamourösa eller så men det duger för mig. Jobbet kallas hundvakt och går ut på att man går ut med hundar och får sedan pengar för det - man tackar!


           image10   +       image11     =        image12

Efter jobbet blir det nog en ganska lugn kväll. Det är ju idol ikväll som man inte får missa ;) och sen har jag en uppgift att göra till imorgon. SPANSKA! Jag ska också ta och be om ursäkt till er som läser spanska och som jag "kollat snett på" när ni berättat att spanska är svårt - nu vet jag exakt vad ni snackar om. Jag har ju liksom läst franska i typ 4 år så det är lite svårt att ställa om, om ni fattar (?). Så hehe förlåt, ni vet vilka ni är......

Anyway, nu ska jag ta och ringa Stephanie och prata lite skit med henne, men skriver mer sen :) keep on blogging guys! Det ska i alla fall jag göra. Så det så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0